twijfel

A

Anoniem

Guest
Bang dat ik (niet) zwanger ben …

We zijn nu twee maanden getrouwd.
En als ik ergens een hekel aan heb,
zijn het clichés en stereotypes.
Dus drie maanden na de bruiloft
verkondigen dat ik zwanger ben, nee.
Al zou het wel geweldig zijn, ik zwanger!
Toen andere meisjes droomden van trouwen,
droomde ik van kinderen. Dat is míjn droom.

Eng idee, dat ik nu zwanger kan zijn …
En tegelijk een eng idee, dat ik het niet ben.
Nog een week wachten. Dan kan ik testen.
Maar ik wil het nu al weten! Of niet …
Welke uitslag wil ik?

Zwanger? Geweldig! Maar …
Is dit wel het juiste moment?
Zijn we er helemaal klaar voor?
Nu kunnen we niet meer terug!
Zal de baby gezond zijn?
En als ik ander werk wil …
Dan kunnen we beter even wachten.

Ik kan wel blíjven wachten!
Het wordt tijd dat ik aan mezelf denk.
Dat ik privé op één zet, niet mijn werk.
Nu is wél het moment.
Waar ik al mijn hele leven op wacht.
Is it?

Jeetje Hanna,

Zoals jij het precies hebt opgeschreven zo voel ik me nou ook!!! Wij zijn op dit moment bezig met onze 4e ronde en ik moet je zeggen dat ik ook elke maand weer "bang" ben dan wel voor het zwanger zijn dan wel niet zwanger zijn!
Ik hoef niet persé vandaag zwanger te zijn...de geruststelling dat ik het kan worden is voor mij op dit moment al genoeg....maar helaas...die krijg je niet dus zult voor het eggie moeten gaan, maar het eggie...das ook wel weer heel eng!! Wil ik het op dit moment wel??? maar als ik eraan denk nooit mama te worden wordt ik ook weer heel erg verdrietig dus ja....zucht...tis wat hé?! ik hou me maar vast aan alle moeders die zeggen dat als je kindje er éénmaal is je nooit meer anders zou willen en diegene die twijfelen er gewoon aan moeten beginnen want als je gaat zitten wachten totdat je het zeker weet ( wat waarschijnlijk nooit zal zijn ) kun je wel eens te laat zijn waardoor het strakjes niet meer lukt!
Dus wij gaan toch maar voor het eggie hahaha

succes

groetjes

Nou even berichtje aan jou. Ik ben blij dat er meer mensen twijfelen en dat het niet alleen aan mij ligt, volgens mij hou je die twijfels inderdaad totdat het moment komt dat je echt zwanger bent. En dan moet je er gewoon van genieten. Als je alles eens van te voren zou weten dan is het leven eigenlijk ook wel erg saai. Jij hebt me in ieder geval wel aan het denken gezet in de positieve zin. veel succes en bedankt voor je reactie

Terug
Bovenaan