twijfel

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wie kan me vertellen waar je op babybrabbel.org vragen kan beantwoorden om te kijken hoeveel kans je hebt om zwanger te zijn of misschien ergens anders???

Je kan op babybrabbel kijken, maar volgens mij slaat dat nergens op het is een kansberekening, maar je weet pas iets als je over tijd een test doet, ik zit trouwens ook altijd alles aan te grijpen om het te weten, maar het helpt eigenlijk niets.
Bovendien las ik in een ander berichtje van je dat je na het stoppen met de pil geen gemeenschap hebt gehad, een zwangerschap is dan niet te verwachten toch?
Ook las ik je vraag over de pil maar 1 week afgemaakt te hebben, ik heb dat ook gedaan, ik was begonnen aan een strip maar baalde er toch van en ben na een week gestopt en dat maakte volgens de bijsluiter niets uit, je gooit wel je cyclus een beetje in de war, maar die is na de menstruatie weer gewoon.
Ik hoop dat je je ongi af kan wachten en anders zou ik gewoon een test kopen helemaal als je zo onzeker bent, dan weet je waar je aan toe bent!
Succes!

Liefs Brenda

hoi,

Als je bij babybrabbel op de site zit,zie je aan de linkerkant een rijtje staan waaronder interactief..... als je die aanklikt kun je doorklikken naar zwangerschapstest.

Succes ermee

Groeten,

Nikita

hoi brenda,

Ik heb wel in mei voor het laats gemeenschap gehad maar daarna ben ik wel ongi geworden maar omdat ik nu ook last van me onderrug heb.

Hahaha het is een leuke site, maar niet om echt serieus te nemen. 85% ha dik kans om zwanger te zijn, nou niet hoor, de puntmustjes kwamen wel.

Ik denk dat je cyclus gewoon nog een beetje in de war is.
Het is moeilijk maar gewoon even lekker afwachten en als het je echt te lang duurt, dan kan je toch even bellen met de huisarts?

Groetjes
Miep

hoi miep34,

Weet je wat het is ik heb namelijk heel veel last van me onderrug of zou dat komen omdat ik ongi ga worden??

Terug
Bovenaan