A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op t forum maar lees wel al een tijdje mee.
Mijn vriend en ik hebben besloten dat ik deze maand stop met de pil.
Ik ben er helemaal klaar voor (al een hele tijd) maar mijn vriend niet echt.
Hij heeft toegezegd dat ik met de pil kan stoppen maar 100% staat hij er niet achter.
Hij wil wel kinderen maar hij zit met veel angsten.
O.a. hoe het financieel verder moet, of het kindje wel gezond zal zijn, of we het eens zullen worden over de opvoeding etc, etc...
Hij denkt dat je totaal geen vrije tijd meer zult hebben met een kindje en dat we nooit meer iets met z'n 2e kunnen doen.
Ik snap zijn angsten wel, maar ik denk (weet t eigenlijk wel zeker) dat het allemaal wel goed komt.
Financieel redden we het nu ook dus met een kindje zal dat ook lukken!
Je vrije tijd zul je dan ook nog zeker wel hebben alleen word het anders ingedeeld.
En we hebben 2 hele lieve opa en oma's en die vinden het echt niet erg om af en toe op te passen.
Maar ondanks dat we er veel over praten staat hij er niet 100% achter waar ik best van baal!
Ik wil dat we er samen helemaal voor gaan! En ik wil best wachten tot hij er helemaal klaar voor is maar volgens mij is hij dat nooit. (wat hij zelf ook zegt)
Hebben dit nog meer vrouwen??
Of zijn jullie mannen er wel helemaal klaar voor?
Bedankt, Ilse.
Ik ben nieuw hier op t forum maar lees wel al een tijdje mee.
Mijn vriend en ik hebben besloten dat ik deze maand stop met de pil.
Ik ben er helemaal klaar voor (al een hele tijd) maar mijn vriend niet echt.
Hij heeft toegezegd dat ik met de pil kan stoppen maar 100% staat hij er niet achter.
Hij wil wel kinderen maar hij zit met veel angsten.
O.a. hoe het financieel verder moet, of het kindje wel gezond zal zijn, of we het eens zullen worden over de opvoeding etc, etc...
Hij denkt dat je totaal geen vrije tijd meer zult hebben met een kindje en dat we nooit meer iets met z'n 2e kunnen doen.
Ik snap zijn angsten wel, maar ik denk (weet t eigenlijk wel zeker) dat het allemaal wel goed komt.
Financieel redden we het nu ook dus met een kindje zal dat ook lukken!
Je vrije tijd zul je dan ook nog zeker wel hebben alleen word het anders ingedeeld.
En we hebben 2 hele lieve opa en oma's en die vinden het echt niet erg om af en toe op te passen.
Maar ondanks dat we er veel over praten staat hij er niet 100% achter waar ik best van baal!
Ik wil dat we er samen helemaal voor gaan! En ik wil best wachten tot hij er helemaal klaar voor is maar volgens mij is hij dat nooit. (wat hij zelf ook zegt)
Hebben dit nog meer vrouwen??
Of zijn jullie mannen er wel helemaal klaar voor?
Bedankt, Ilse.