Twijfel

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Even een vraagje. Ik ben vorige maand erg kort (1.5 dag) een beetje ongesteld geweest en dacht echt zwanger te zijn. Toch nog een test gedaan en zelfs bij de dokter geweest en alles was negatief. Dus toch niet zwanger.
Wat ik alleen niet snap is dat ik sinds die tijd erg moe ben, een opgezette buik heb (die echt niet kleiner wil worden, en dat heb ik normaal nooit!), soms misselijk ben  etc.
Kan het zijn dat een test bij de dokter (bloedtest) negatief aangeeft als je toch zwanger ben?

Ik weet het ook niet.... Ik voel me zo raar....

Hoi Maartje,

De test van de huisarts zal vast wel goed zijn geweest. Je zult in elk geval op dat moment niet zwanger zijn geweest of je had toen nog te weinig hcg hormonen.
Als je echt het gevoel blijft houden zwanger te zijn zal ik als ik jou was over een aantal dagen opnieuw testen. Wie weet geeft de test dan wel iets anders aan. Geeft de test dan opnieuw aan dat je niet zwanger bent, dan moet je je daar misschien toch bij nee leggen.
Blijft dan toch nog het gevoel dat er iets niet klopt, dan ga je toch gewoon weer naar de huisarts!!

Succes, ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt voor jezelf.

Groet Til

Terug
Bovenaan