twijfel?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Even een vraagje, afgelopen dinsdag (4 maart) was mijn NOD. Heb elke maand een hele regelmatige cyclus van 28 dagen. Ik ben op 3 januari gestopt met de pil, dus dit is de 2e ronde.
Nou was ik 2 dagen overtijd, dus werd ongi op donderdag 6 maart.
Dit duurt maar heel kort, ik ben nu maar 2 dagen ongi en het wordt nu al minder, en nu zag ik vandaag op mijn tepelhof kliertjes van montgomery, heb aanhoudende krampjes in mijn onderbuik (toch wel zo dat ik er last van heb), en was gisteren duizelig en voelde me echt niet lekker. Misschien klinkt het wat raar omdat ik wel ongi ben, maar zou ik toch niet zwanger kunnen zijn? Naar berekening is de innesteldag al geweest (of misschien is die juist later?)
maar begin toch te twijfelen omdat ik de afgelopen twee weken meerder kwaaltjes heb gehad ( bij vlagen misselijk, opgezwollen buik, soms erg moe, pijnlijke borsten, ongi krampjes, weinig eetlust).
Zijn er meer mensen die ongi geworden zijn en toch twijfelen of ze ondanks dat misschien zwanger zijn?
Of houd ik mezelf voor de gek? Ik wil eigenlijk nog niet testen omdat ik de test samen met mijn man wil doen en die is momenteel enkele dagen weg voor werk.

Hoi!

Ik begrijp je twijfel. heb dit zelf vorige maand ook gehad. eerst twee dagen over tijd, toen toch ongesteld geworden, maar dit hield op na twee dagen. Toen alleen nog een heel klein beetje bruinig bloedverlies tegen het einde van de morgen, verder niets. Terwijl ik normaal echt acht dagen flink ongesteld ben.. Het was voor mij ronde tien, dus dacht dat ik wel wist hoe mijn cyclus eruit zag. Ik ook twijfelen natuurlijk, en na een paar dagen toch getest om maar even zekerheid te hebben, deze was negatief. Dus gewoon een ronde heeel licht ongesteld waarschijnlijk..
Bij mij dus loos alarm, maar er is natuurlijk altijd een klein kansje.. testen is de enige manier om zekerheid te krijgen.. jammer dat je daar dan nog een paar dagen op moet wachten!

succes!

Hoi sassie,
Bedankt voor je reactie. Apart dat we  precies hetzelfde hebben!
Toch raar dat je dan ineens veel minder lang ongesteld kan zijn he?
Had jij trouwens ook zoveel buikpijn? Het is bij vlagen maar het doet echt pijn af en toe.
Ik ben benieuwd of jij deze maand meer geluk hebt? Ik hoop voor je dat het snel raak is!
Groetjes!

hoi pooky..
ja had ook flinke buikpijn ja.. daar lag het niet aan.. Tja het is balen en je lichaam bedenkt telkens wat anders..... Als er iets anders gaat als anders heb je meteen hoop en dat krijg je niet zomaar uit je hoofd...
Of ik deze maand meer geluk heb? nou ik hoopte van wel.. ben een week overtijd, maar twee testen zeggen dat ik niet zwanger ben.. dus na die gekke cyclus van de vorige keer is het nu helemaal een puinhoop! Hopelijk vergaat het jou anders...

groetjes!

Terug
Bovenaan