Twijfel..

<p>Volgens de kalender begint 23 maart m'n menstruatie. Vorige week en begin deze week mega zere borsten/tempels gehad. Nu nog wel gevoelig. Maar niet meer zo pijnlijk.</p><p>Vorige week heel veel buikkrampen. En nu af en toe nog. Ook veel zeurende hoofdpijn bij m'n slaap gehad. Vorig week echt het idee dat ik zwanger was, kwa symptomen. Vandaag een test gedaan met de kruidvat early, maar negatief..</p><p>Kan het nog te vroeg zijn voor testen? En kunnen ook de symptomen afnemen terwijl je misschien wel zwanger bent? Meer vrouwen last gehad van echt buikkrampen?</p><p>We zijn al een poos bezig om zwanger te worden. </p>

Hoi hoi!! Het is altijd lastig om te beoordelen op symptomen, maar ik zou op je nod gewoon nog een keer testen mocht je menstruatie uitblijven! Het kan zeker nog te vroeg zijn geweest het testen. Het kan vanaf 5 dagen voor nod en dat zou dus precies vandaag zijn, maar niet iedereen bouwt even snel hcg op. 

ik persoonlijk had bij mijn eerste zwangerschap eigenlijk nagenoeg geen symptomen vooraf, dus het zou zeker kunnen dat symptomen wisselend zijn. 

succes!! En ik duim voor je dat het deze keer wel raak is!!

Hoe moeilijk het ook is, ik zou gewoon met testen tot je NOD. Aan de ene kant is het gewoon zonde van het geld al die vroege tests die evt wel/niet het juiste weergeven. Aan de andere kan er ook nog zoveel misgaan die eerste 2 weken, innesteling etc.
Ik heb bij mij 1e zwangerschap pas een weel na NOD getest, bij mijn 2e op NOD omdat ik me zwanger voelde. Echter had ik toen op NOD nog steeds een negatieve test, deze was pas ca 3 dagen na NOD positief. 
Hoe moeilijk het ook is, heb geduld en probeer je een beetje af te leiden deze dagen. Succes en hopelijk word je binnenkort beloont met een mooie positieve test!

Terug
Bovenaan