Twijfel

Hoi,
Ik ben als het goed is nu 6 weken zwanger en alles gaat tot nu toe helemaal goed. Toch vraag ik me af of ik niet al langer zwanger ben. De laatste keer dat ik ongesteld ben geweest, heb ik niet echt veel bloed verloren en was mijn ongesteldheid ook zo weer over. Zou het toch kunnen dat ik toen al zwanger was?
Mijn buik is ook al een beetje gegroeid namelijk.
Als dit zo zou zijn, zou ik nu al 10 weken zwanger zijn. Zou ik dan toch mijn afspraaak bij de dokter moeten vervroegen?? Of is dit onzin en vraagt iedereen zich dit af die voor de eerste keer zwanger is??
 
Hallo ,.
Het kan best zo zijn,waarom niet? En als jezelf al zo'n gevoel hebt?
Ook omdat je zegt,dat je laatste ongesteldheid niet veel bloed had,, dat kan best nog (oud) bloed zijn geweest.
Ik weet zeker dat het van die ene keer kwam dus ik hoef niet te twijfelen.
Bij twijfel zou ik dus even bellen met je huisarts.
Misschien is het wel helemaal niet nodig om eerder te komen, maar dan ben je in elk geval van je twijfel af.
Groetjes juud
 
`Hoi, ik ben nu ook 6 weken of 10 weken zwanger. Hetzelfde verhaal als van jou. Ik heb de 18e een afspraak bij de verloskundige en dan krijg ik een echo om dit definitief te bepalen.
 
gefeliciteerd!
Zoals Patricia hierboven al zei, een echo kan je precies, tot op de dag, vertellen hoe lang je zwanger bent. Geen zorgen maken dus en gewoon de echo afwachten!
Heel veel plezier!
Stephanie (35+3)
 
Terug
Bovenaan