Twijfel

HOi, ik moet weer ff zeuren!

Ik dacht ook wat duidelijkheid te hebben maar de twijfel is alweer toe geslagen. Ik heb de termometer maar ffies aan de kant gelegd, klopt niet meer zo volgens mij. Ik had geen hele duidelijke aanwijzigingen over mijn ei, meer een gevoel en ik had gelezen over pijnlijke borsten in je tweede fase maar ik heb nu al dik een week gevoelige borsten en volgens mij moet mijn nod over een week zijn?!
Snap er niets meer van maar ja.
Weet iemand of je meteen na je ei al je borsten kunt voelen omdat je zwanger bent? Ze doen niet de hele tijd pijn maar als ik ertegenaan duw (schaam)zijn ze erg gevoelig en dat heb ik normaal nooit.

Pff, sorry voor mijn onzekere gezeur maar ik moest het ff kwijt.

Po

Lieve Po,

Hier komt een lekker vaag antwoord op jou vraag. Ik denk dat elk lichaam anders is en elke cyclus kan ook wel weer veranderen.

Ik had altijd voordat ik zwanger werd na mijn eisprong ontzettende gevoelig en pijnlijke borsten. En ik dacht elke maand dat het deze maand wel een raak kon zijn. (stom natuurlijk). Maar elke keer werd ik weer ongi. Toen we in augustus lekker op vakantie waren voelde ik helemaal niets aan mijn borsten. Niet gevoelig of steviger of zo iets. Dus ik dacht weer mis, weer een ronde verder en juist toen bleek ik wel zwanger te zijn.

Wie weet is het wel bij jou raak, ik hoop het natuurlijk wel voor je maar het is allemaal nog zo onzeker. Ik weet wat je voelt want ik probeer ook altijd aan iets te voelen of ik kan merken of het deze keer gelukt is.
Ik zal voor je duimen. sorry voor mij antwoord je hebt er natuurlijk weer helemaal niets aan. Maar ja..wie weet toch wel een beetje en alle beetjes helpen.

Ik wens je heel veel succes met deze hele lange week die komen gaat. Toitoitoi..

Liefs Bibi

Hoi Bibi,
Ik ben juist hardstikke blij met je antwoord. Ik probeer mezelf niet gek te maken maar dat lukt jammer genoeg niet en jij zet me weer ff met beide benen op de grond. MIjn (gezonde) verstand zegt nl dat ik niet zwanger ben en ik denk dat ik me daarop moet richten. Ik hoop natuurlijk dat het raak is maar ik ga ervan uit dat het niet zo is (althans: proberen).

Ik herken je verhaal nl van de keer dat het bij mij raak was (nu je het zegt), steeds die kwaaltjes en toen ik dacht, nee weer mis, was het wel raak.

Dus: Thanx!!!!!

Liefs Po

Hoi lieve Po,

Heel begrijpelijk hoor dat je zo onzeker bent. Je hoopt natuurlijk ook dat je zwanger bent, en wij hopen met je mee!! Ik vrees dat je niets anders kunt doen dan afwachten (erg is dat he?!). Wij duimen voor je!!

X F

Terug
Bovenaan