twijfel!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,,
Ik ben moeder van 2 kanjers.
Maar ik zou zo graag nog een derde willen.

Nu heb ik 2 keizersnedes gehad.
Dat is allemaal erg goed gegaan!
En volgens de verloskundige kunnen we ook echt nog voor een derde gaan.
Maar ik heb erg veel angst.
Angst voor ernstige complicaties!

Wie heeft drie keizernedes gehad of heeft dat in zijn omgegeving meegemaakt.
Jullie mening mag je natuurlijk ook gegeven worden.

Alvast bedankt!

Hoi hoi,

Ik heb zelf geen ervaringen met keizersnedes, maar in mijn omgeving is nu iemand zwanger van de derde en allebei de kindjes zijn met een keizersnede geboren. Inmiddels is ze 6 maanden zwanger van de derde en deze wordt eind juni met een geplande keizersnede gehaald. De zwangerschap verloopt echt voorspoedig. Verder is het ook nog zo dat de oudste net 3 is, dus de zwangerschappen zitten ook nog allemaal dicht op elkaar.
Misschien stelt dit verhaal je een beetje gerust.

Vrienden en familie van ons hebben een derde gekregen zonder complicaties. Een 4e wordt riskanter maar een derde kan prima hoor!

ik heb ook een kennis die 3 geweldige kindjes op de wereld heeft gezet met een keizersnede.
de jongste is nu anderhalf. Bij alle 3 hartstikke goed gegaan, geen complicaties tijdens en na de bevalling.
Ook haar herstel daarna ging voorspoedig!!

Hoop dat dit je een beetje helpt!

Liefs..

Hallo meid,

Een dilemma dit, maar als de artsen zeggen dat het kan en je wilt het graag, zou ik het doen!

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Hoi mama van 2 kindjes,

Bespreek je zorgen met de gyn. Wij gaan de 21ste op afspraak om te overleggen. Wij hebben ook een derde kinder wens (rare zin zo ;)) m'n jongste is nu 10 maanden en mn oudste 2 jaar. We willen graag, maar toch ben ik best angstig.
Ik heb bij beide keizersnedes (heb er al 2 gehad) best veel complicaties gehad en om dus alle risico's te bespreken gaan we eerst bij de gyn op bezoek. Ze heeft vorig jaar gezegd dat het wel mocht, maar dan wel operatie door 2 gyneacologen tegelijk. we mogen echt nog maar 1 keer.
Wanneer zouden jullie er weer voor willen gaan en hoe oud zijn je kindjes??

Liefs Jen

Hallo Allemaal,

Bedankt voor alle reacties.
Ben blij dat jullie reageren.

Jen..

Ik heb een dochtertje van 5 en mijn zoontje word vrijdag 2.
Mag ik vragen wat je complicaties waren?
Ik heb verder 2 hele mooie keizersnedes gehad.
Ik wil graag zo snel mogelijk beginnen,maar ik wil echt geen enkele twijfel meer voelen.
En dat heb ik nu nog wel,niet twijfel voor een baby maar voor de risico's.(Terwijl dat ik daar geen ekelen reden toe heb)
Aan de andere kant een keizersnee is een veilige operatie,je bent op de goede plek.
Ik hoop dat jullie ook goed nieuws krijgen.
Wanneer zouden jullie voor een derde willen gaan?

Terug
Bovenaan