Twijfel

Vanmorgen weer niks te zien. Maar al vanaf het beginnen met clomid hartstikke beroerd. Vanaf vandaag verder gaan met 100mg. Weet niet of ik dat wel zie zitten. Ik ben er echt niet lekker van en functioneer niet zoals het hoort. Heb het voorgelegd aan de gyn maar andere hormonen vond hij het risico op een meerling te groot. Aan de ene kant lijkt het me geweldig als we nog een kindje mogen krijgen. Aan de andere kant, we hebben een prachtig kereltje en moet ik het mezelf wel aandoen? De vorige keer ben ik ook 7 maanden beroerd geweest. Maar dan wil je graag moeder worden en heb je er alles voor over. Misschien dat ik gewoon blij en tevreden met ons ventje moet zijn en de hoop voor een tweede maar moet laten varen voorlopig.

Ach, meis. Wat ontzettend jammer. Je hoopt en wilt zo graag en dan weer niks te zien. Andere hormonen is dus geen optie, maar je zó beroerd voelen....
Het verlangen naar een broertje/zusje is natuurlijk enorm groot....Een compleet gezinnetje. Misschien is het goed om even afstand te nemen van de mmm, even geen polonaise aan je lijf en genieten van je lieve kereltje.... Hopelijk geeft je dat weer hoop en kracht op toch een tweede wondertje.

Succes met alle twijfels.

Liefs Anna

Was pas weer het eerste rondje in de malle molen. Maar heb veel meer last van de bijwerkingen. We zitten deze ronde gewoon uit bij de gyn en we kijken wel hoe het verder loopt.

Hey!

Rot zeg, dat je er zo beroerd van bent en daardoor twijfelt!
De gyn vind de kans op een meerling te groot, maar hoe sta je er zelf tegenover? Wil jij dat risico lopen?

Ik zou graag zeggen van 'doe wat je goed vind voelen', maar juist daar kom je niet uit...

Misschien is het geen slecht idee om het voor een jaar aan de kant te zetten? Natuurlijk blijft de wens voor nummer 2, maar hoever wil je zelf gaan?

Zet samen wat punten op papier, misschien dat dat wat duidelijkheid geeft voor jullie?

Succe smet de beslissing!

Liefs Daisy

Ja meiss het is zwaar, en mooi klote dat er niks zit..! En je hebt natuurlijk nog maar net een kleintje gehad en dat is ook een impact op je lijf. Zoals je schrijft misschien is het nu even goed om de boel de boel te laten. Dat heb ik wel voor mezelf besloten, wanneer het nu lukt ga ik niet voor een tweede weer die ellende in, dan zien we het wel. Maar ja dat zeg ik nu ik weet natuurlijk niet hoe ik er dan over denk er is tenslotte nog geen nr.1 :)

Denk goed na hoe ver je wilt gaan, en ik zou zeggen geniet nu lekker van je mannetje, ze zijn zo weer groot!

Succces met nadenken!!!

Terug
Bovenaan