Twijfel

Ha meiden,

Kennen jullie het gevoel ook? Ik heb nu aan zo wat iedereen verteld dat ik weer zwanger ben en ik krijg ook leuke kaartjes thuis. Maar doordat ik mij zo goed voel en zo goed als nergens last van heb, twijfel ik zo nu en dan wel...ben ik wel echt zwanger???
Volgende week heb ik weer een echo, en diep van binnen weet ik wel dat het goed zit, maar het gevoel blijft wel. Ik had dit tijdens mijn eerste zwangerschap rond deze periode volgens mij ook.
's Avonds ben ik nog steeds wel wat moe dat ik in slaap val op de bank en wanneer ik mijn bh uit doe, zijn mijn borsten wel wat gevoelig en zo nu en dan, wanneer ik te snel omhoog kom heb ik wat last van bandenpijn. Maar verder echt nergens last van!

Eigenlijk ben ik gewoon benieuwd of jullie dit ook herkennen???

Ik heb dat ook. Voor mij is het mn eerste zwangerschap en ja k voel me helemaal niet echt zwanger. Ben superblij dat ik nergens last van heb, ja ben wel wat sneller moe en me borsten zijn wel gevoelig, maar thats it. K hoop dat me buik snel beetje begint te groeien, nu heb k gewoon gevoel dat k te dik word. Denk dat k me dan ook wel wat meer zwanger ga voelen.

Geniet van je weekend!

Voor mij ook 1e keer zwanger en maak me soms bij elk pijntje of elke bloeding zorgen. Nu mijn buik langzaam begint te groeien steeds wat meer het gevoel dat ik toch echt zwanger ben. Ik kan niet wachten tot ik de kleine begin te voelen. Denk dat dan ook een grote onzekerheid weg valt.

Ik ken het gevoel. Ik heb op wat vermoeidheid na geen zwangerschapsklachten, maar dit schijnt heel normaal te zijn in mijn familie. Verder ook nog geen buikje (behalve dat wat er al zat voor de zwangerschap). Het is dat we echo’s hebben gehad waarop duidelijk een klein mensje zich ontwikkeld.

Het hart en het hoofd moeten nu nog op een lijn komen te staan. Ik weet dat ik zwanger ben, maar voel me niet zwanger. Dit zal ongetwijfeld gebeuren op het moment dat je het voor het eerst voelt bewegen of een buik krijgt. En op zich prijs ik mezelf gelukkig dat ik niet hele dagen boven de wc hang of last heb van pijntjes. Op de bloedingen na verloopt het tot nu toe goed.

Heel herkenbaar hoor!! Ik heb nu ook niet eens meer last van vermoeidheid. Verder ook inderdaad nog niet echt een buikje.

Zelfs al een paar keer een teken van leven gevoeld, maar toch nog twijfels. Pff, ik ben toch alweer blij als ik volgende week weer naar het hartje mag luisteren :)

Terug
Bovenaan