Twijfel???

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Ik twijfel nu wel heel erg of het misschien raak zal zijn (na onze 1ste IUI) Ben vandaag zooooo moe, echt heel vreemd! Vanaf het moment dat ik op stond tot nu, echt het gevoel alsof je de hele dag wel kan slapen.....
Ook weer behoorlijk gerommel in m'n buik en weer wat last van m'n onderrug (ander gevoel als bij ongi)
Ook heel vreemd, mijn borsten voelen gespannen en voller aan (niet echt te zien volgens mij) en wat ik helemaal raar vind is dat m'n tepels heel gevoelig zijn!

Daarom begin ik nu echt te twijfelen.....Wat duurt dat wachten toch lang zeg! Pffff......heb normaal wel redelijk wat geduld maar nu......nog 5 dagen wachten!

Ik hoop het zo! :)
Liefs Lynn.

Ik hoop zo voor je dat het wachten beloond wordt!! Wil je eerder gaan testen of wacht je tot je NOD?

Ik ben zelf ook moe en heb last van mijn onderrug, maar verwacht niet dat het deze ronde raak is.

Ik wil wel iets eerder testen maar ik denk niet dat het verstandig is, ben bang voor weer een teleurstelling.
Tja....dat moe zijn, ik ben wel vaker moe maar dit was echt anders, kan het niet goed omschrijven!

Toch ook voor jou spannend meid, ik duim voor je!

Oh wat spannend zeg, weet nog goed hoe het voelt als je zo graag zwanger wilt worden. Hoop voor jullie beiden dat het raak is.

Het kan natuurlijk raak zijn meid!! De hoop moet je houden hoor, wie weet wordt t geduld beloond!!

Spannend meid, hoop het echt voor je.
Maar soms denken we vanalles te voelen en houdt ons lijf ons goed voor de gek.
Mijn duimen staan in de 5e versnelling voor jullie.
En wat je zelf al zegt, ik zou niet te vroeg testen. De teleurstelling is dan zo groot.
Bij mijn zoon heb ik pas na een week getest. Al die andere keren was de teleurstelling zo groot.
Nu is een week wel lang ja, maar ik zou nu dus ook al op nod testen.
Houd moed meid!!

Ik weet het Peet! Heb er helaas na 19 rondes genoeg ervaring mee....beetje jammer dat je je lichaam soms niet kan vertrouwen maar ik blijf hoop houden en zeker omdat dit de eerste IUI was is het voor ons dubbel spannend! :)

Ik hou moed! Wou het even met jullie delen, ik ga nu lekker slapen! Xx

Terug
Bovenaan