Twijfel

Ik ben zwanger. Altans, dat denk ik. Vorige week 2x een test gedaan en die was beide keren positief. +3 weken gaf t aan (gok zelf n week of 5). Over 2 weken ongeveer kan ik terecht bij de verloskundige voor de vroege echo.

Wat leuk en spannend zou je zeggen. Maar nu komt het volgende. Ik voel me helemaal niet blij en wordt iedere nacht wel n paar keer wakker en pieker me suf.

Ondanks dat mijn vriend en ik samen besloten hadden om te proberen  om zwanger te worden had ik niet verwacht dat t al zo snel zou lukken.

We zijn nu 3 maanden verder sinds de start. Misschien naïef maar ik ben er echt vanuit gegaan dat het wel n jaar/anderhalf jaar of langer zou duren. Ik heb het gevoel dat het me nu echt overkomt en teweinig tijd heb gehad om me voor te bereiden op deze enorme verandering.

Ik moet toch juist blij zijn dat het al zo snel is gelukt? Ben nu 32 jaar en zie in mijn omgeving ook hoe moeilijk het kan zijn om zwanger te worden. Maar toch...                    Voel me ondankbaar.

Aan de ene kant ben ik al namen aan het verzinnen en het kamertje aan het inrichten. Maar aan de andere kant ga ik ook regelmatig naar de wc om te checken of er bloed in mijn onderbroek zit. En hoe zou ik me dan voelen? Opgelucht of verdrietig?

Is dit herkenbaar bij iemand? Ik heb zoveel vragen, zoveel twijfels. De welbekende roze wolk is ver te zoeken.



 
Hai. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Als je test positief is kan je er wel vanuit gaan dat het raak is! Ik ben zelf ook 5wk zwanger, na een jaar proberen. Ik begrijp een beetje wat je bedoelt. Ik voel me namelijk echt niet zwanger. Een kindje krijgen is het liefste wat ik wil en had met je willen ruilen dat het zo snel ging maar ik voel me helemaal niet zo blij omdat ik het gewoonweg niet voel. Ik ben vooral bang dat het mis is. Ik denk dat voor zowel voor jou als voor mij de echo de doorslag geeft. Dat je dan adem durft te halen. Je denkt nu van ja oke die test zegt het wel maar ik merk niks? Geen symptomen niks.. Sommige mensen hebben hier misschien wat langer de tijd voor nodig. Ik denk dat de onzekerheid en ondankbaarheid daarmee te maken heeft. Geef het even tijd!
 
Hallo,



Zoals Jennifer zegt, ook ik had graag met je willen ruilen! Wij zijn 2 jaar bezig geweest en ik ben nu voor het eerst zwanger, 14 februari de eerste echo en dit lijkt nog eeuwen te duren. De ene dag ben ik heel moe en de andere dag gaat het wel.. Wel ontzettende pijnlijke borsten.

Wat ik zo jammer vind is dat als ik ook in mijn omgeving hoor dat mensen maar stoppen met de pil omdat het 'misschien' een jaar kan duren.. Als je zo'n besluit neemt lijkt het mij dat je niet op die negatieve verhalen af gaat maar ook op de positieve verhalen! Het is namelijk een hele verandering en je moet er immers zelf wel klaar voor zijn.

Blablabla32 ik hoop voor je dat je je snel gelukkiger in deze situatie gaat voelen! Wees blij dat het je zo snel gegund word!
 
Hallo dames ,

ik ben al ruime tijd aan jet proberen om zwanger te raken ik kreeg van mijn gynaecoloog chlomid omdat ik geen eisprong kreeg maar na de chlomid wel

in december ging ik op vakantie dus had ik me menstruatie voor een week gestopt daarna is het vanzelf weer gekomen.

normaal moest ik op 10december ongesteld worden toen heb ik het laten stoppen is het op 19 december en het duurde echt 6 dagen voordat het gestopt is dus stopte op 24 dec. 2016 maar me chlomid pillen heb ik normaal ingenomen

nu had ik al langer dan een week echt dikke witte afscheiding wat ik nooit heb gehad maar sinds gister begint het te veranderen in doorzichtig vloeibaare afscheiding

maar ik heb nergens last van dan moe en duizeligheid af en toe wat plassen maar dat is nog niet zo erg , ik heb nog geen test gedaan ik heb geen pijnlijke borsten wel branden mijn ogen soms en heel af en toe wat buikkrampen maar voor de rest heb ik geen klachten

nu weet ik niet of ik zwanger ben of doordat ik me menstruatie gestopt had dat het nog gaat duren ik duim alleen dat het werkelijk raak is .  Ik ben bijna 34 zoontje is bijna 11 dus het is echt tijd dat de eitjes gaan innestelen en goed groeien tot een prachtig kindje . Kan iemand me helpen of weet iemand iets hiervan xxxx

ik wens jullie heel veel Succes
 
O ja wat ik nog ervaar is dat ik al cdrts 8 januari 2017 hees ben het is nu wel wat minder maar gaat ook al een week gepaard met keelpijn af en toe wat hoofdpijn

en de doorzichtige slijmachtige afscheiding is nu weer verandert naar witte melkachtige afscheiding .ik wil wel nog ff wachten tot eind januari maar dat duurt maar zo lang

kent iemand dit
 
Hmm ik durf je er geen antwoord op te geven dat je zwager bent ot niet, dit zal je toch echt met een test moeten zien..

De dikke afscheiding die jij hebt dat heb ik nu sinds 2 dagen na mijn ongesteldheid die uit bleef en positieve test. Wel ben ik al een dikke week ontzettend moe/prikkelbaar en zere borsten.

De symtomen lijken op elkaar maar je lichaam kan je flink voor de gek houden.

Veel succes
 
Hey cobie1990

bedankt voor je reactie , ik wil echt nog gaan wachten met testen alleen duurt het lang

het is nu alleen maar duimen dat het raak is , maar ik heb geen last van misselijkheid wel heeeel lichte trekkende borsten en dat voel ik heeel af en toe . Slapen doe ik nu elke middag maar ik kan niet praten over zwangerschaps kwaaltjes maar elke zwangerschap is ook weer anders .

prificiat met een positieve test

duimen dat ik dat ook heb binnenkort

heel veel SUCCES xxxx
 
Ook mijn gezicht is aan het branden like huid irritatie kleine puisten voelt nu ook zo grof aan pffff kan geen scrub meer gebruiken want dan doet mijn gezicht zeer en voelt zo branderig aan

kennen jullie dit ook of hebben jullie dit al eens ervaren ?
 
Terug
Bovenaan