TWIJFELAARS??!!?? Wie ook??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben 26, getrouwd en we hebben een dochtertje van bijna tweeenhalf!! Mijn man zou erg graag weer voor een tweede gaan, nou moet ik zeggen dat het bij mij ook wel weer een beetje begin te kriebelen, maar ik geniet ook nog zo ontzettend van haar! Alles is weer zo makkelijk, geen gesjouw met flesjes, makkelijk op vakantie zonder van alles en nog wat mee te slepen. Zijn er meer meiden die dit ervaren?? Soms voelt het wel is alsof ik de enige ben, omdat iedereen om ons heen alweer zwanger is van de tweede als de eerste net twee is geworden!!
Groetjes

Hoi Essie,

Ik ben nieuw hier en kwam je bericht tegen.
Nou ik heb denk ik hetzelfde als jou.....
Ik heb een dochtertje van 22mnd en als het aan mijn man ligt gaan we al voor een tweede. Terwijl ik zoiets heb: We wachten nog wel even!! Ik ben er nog niet aan toe, geloof ik. En daar komt bij dat je als vrouw natuurlijk je leven er op moet aanpassen. Ikzal minder moeten gaan werken, ben overdag het meest thuis en dus komt toch alles grotendeels op mij aan. En dan zeg ik toch: Ikwacht liever nog even.
Dat m,n dochtertje zindelijk is en naar de peuter gaat. Heb ik de handen even vrij.

En soms ben ik bang dat een tweede wel een jaar gaat duren voordat ik daarvan in verwachting raak.... Je hoort het dan weleens dat de 1ste zomaar klaar was en 2de dan weer langer duurt.. En dan denk ik: Ach misschien moeten we dan toch ook maar vast beginnen. MAar toch ook niet...... Dus ja ik twijfel, weeg af en denk na. En als ik dat lang genoeg doe zal ik van zelf binnenkort een moment krijgen dat ik voor 100% achter mezelf sta... We zijn nog jong.

Groetjes

Terug
Bovenaan