Twijfelen aan ongesteldheid

<p>Hallo,</p><p>Sinds 13 maanden zijn mijn man en ik bezig om ons kinderwens uit te laten komen helaas zonder positieve test voor alsnog. </p><p>Nu is het zo deze maand wat me behoorlijk doet twijfelen. Ik ben altijd elke maand standaard om de 30 dagen ongesteld. Nu 5 dagen eerder eerst wat het een lichte bloeding wat misschien op innesteling bloed leek. Savonds toen ik op stond werd ik wat duizelig toen ik naar de toilet ging zag ik dat ik behoorlijk veel bloed verloor.  Ik ben nu twee dagen aan het bloeden maar het is niet zoals mijn 'normale' ongesteldheid maar wel veel..</p><p>Kan dit innesteling zijn? Ben ik wel gewoon ongesteld en is dat normaal 5 dagen eerder ongesteldheid als je dat nog nooit hebt gehad?</p><p>Want na al die pogingen wordt je elke maand toch elke keer weer wat onzekerder...</p><p>Groet</p>

Hoi,
Wat vervelend, die onduidelijkheid.
Als je normaal altijd een cyclus hebt van 30 dagen, zou dit in theorie een innestelingsbloeding kunnen zijn.
Echter verlies je bij een innestelingsbloeding naar mijn weten niet veel bloed, eerder wat rozig, bruinig of 1x helderrood bloed, maar dat moet dan wel stoppen.
Heb je ovulatietesten gedaan? 
Mogelijk heb je deze cyclus toch een eerdere eisprong gehad! Of is je luteale fase korter dan normaal.
Anders misschien toch een zws test doen? Als het innesteling zou zijn, zou je zeggen dat er ook HCG aanmaak is... dus dan zou je mogelijk een (licht) positieve test kunnen hebben!
Succes meid! Ik hoop dat je zwanger bent! Weet hoe het is om zolang te moeten wachten... hier na 18 rondes nogsteeds geen zwangerschap :(

Terug
Bovenaan