Twijfelen over de naam!

Oh,heb ik weer.We weten niet wat het word.Jongensnaam staat al vast,maar de meisjesnaam ben ik toch niet helemaal over uit.Ons dochtertje heet Fleur,iemand nog leuke ideeen??Ik vind het zo moeilijk.
Ik hou niet van hele lange namen,en het moet een gewonen nederlandse naam zijn...

Groetjes Elma 35wkn4dgn

he Elma,

het is toch heel persoonlijk een naam..
ik had voor een meid deze op de lijst staan heeeel mischien heb je er wat aan,ik krijg namelijk een jongen ;-)

Sem
Ivey
Alexis

succes ermee nog!
Liefs Kim 36wkn

Dag Elma,
Ik kom uit de aprilgroep, maar een meisjesnaam vond ik juist makkelijk, mijn man vond Fleur ook erg mooi en verder: Amelie, Aveline, Roos, Emilie, Julie, Julia, Linne, Anna.....
Succes!

Hier helaas geen tips of namen voor je, omdat het zooo ontzettend persoonlijk is.
Wij hebben voornamelijk ook naar de rest van onze namen gekeken en naar de klank. Wij hebben allemaal een i klank in onze naam, dus ons mannetje krijgt ook een naam met een i klank erin.

Voor een meisje hadden wij thirza staan en jaylin. Maar dat zijn dus niet echt nederlandse namen.

Succes met je zoektocht.

Liefs marielle 34 w

hoi hoi

wij hebben onze meisjesnaam al maar is een engelse

wat ik verder mooie namen vind nederlandse zijn....

anne
lena
tess
eline
eva
britt
sophie
marit
jente
valerie
lindsay/linsey
roos
lieve

Roos vind ik inderdad ook heel leuk, ook mooi bij Fleur. Mijn nichtje heet Fiene, vind ik ook leuk maar ik weet niet of je de namen alebei met een F wilt laten beginnen maar het klinkt volgens mij wel goed; FLEUR EN FIENE....ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Succes, groetjes Floor (april forum)

Terug
Bovenaan