Twijfelen over meisjesnaam

Ik ben 32 weken zwanger van mijn tweede kindje. Mijn eerste is een zoontje genaamd Dean.
Nu begin ik erg te twijfelen over onze gekozen meisjesnaam Kate.
Ik vind het nog steeds een super stoere mooie naam. maar omdat er vervelende woorden op rijmen twijfel ik toch. wordt ze daar straks niet mee gepest.
Ik wil jullie om je mening vragen.
 
er rijmt inderdaad wel veel op, maar ik vind het wel een mooie stoere naam en denk niet dat ze er mee gepest wordt. Het is gewoon een mooie naam en niet raar. Succes met de laatste weken.
 
Ik heb een meisje in de klas met de naam Kate. Ik heb er nooit een vervelend rijmwoord op gehoord. Niet van klachten van haar en niet vanuit klasgenoten.

Wat mij betreft kun je prima die naam gebruiken. En dan... volgens min is er geen enkele nasm waar geen (vervelend) rijmwoord op te bedenken is.

Ik vind het een leuke naam!
 
Ik vind het een leuke naam. Idd stoer maar toch ook lief. En ik kan zo snel geen rare rijmwoorden erop verzinnen hoor..En zoals Dacyey al zegt,op welke naam is er nou geen gek word te verzinnen? Voorkom je toch haast niet denk ik,
 
Ik vind het super leuk!! Echt een hele mooie naam.
Ik ben zelf mama van een tweeling en mijn 'oudste' zoon heet ook Dean (zijn broertje heet Jack) :)

Niet twijfelen hoor meid, Kate is echt heel mooi!!

Liefs Lynn.
 
Onze oudste heet Bram: Boterham.....

Echt, dit keer hebben we er weer naar gekeken en op 1 van de twee namen kreeg ik (nog niets) rijmends bedacht, maar die andere wel.

Mochten er kindjes zijn die ooit denken dat ze willen pesten, dan verzinnen ze weel iets anders dan de naam rijmen.

Mooie naam Kate, Ik zou me niet druk over maken. Ik heb er een hekel aan als mensen Brammie zeggen. Hij heet Bram en niet anders!
 
Terug
Bovenaan