Twijfelen wat ben ik toch erg!

Hey meiden

Ik word niet goed van mezelf.. nou hebben we vorige week een geboortekaartje uitgezocht helemaal leuk, maar het is een standaard kaartje... en nu kreeg ik vanmorgen ineens de ingeving dat ik toch eigenlijk liever wat anders wil... HELP??!! We hebben de eerste proefdruk nog niet binnen.. die is gister naar de drukker gegaan. Wat moet ik hier nou mee.. mijn vriend zal wel gek worden.

Ook de naam.. nu waren we vrij zeker van de meisjesnaam en ineens beginnen we toch weer te twijfelen.. tussen 3 namen! Echt zo lastig dit..

Liefs
 
He kunt altijd ff internet doorspitten naar kaartjes...
Kun je nog ff beetje kijken...
He moet doen wat goed voelt
 
Dat je gaat twijfelen kan ook heel goed komen omdat alles zo dichtbij komt. Kan makkelijk zeggen je moet je eerste ingevingen vertrouwen maar als jou gevoel echt niet goed is kan je nog veranderen ;-)

Onze geboorte kaartjes zijn met de hand gemaakt, dus als ik me schoonmoeder nu ga zeggen dat ik iets anders wil hahaha komt dat nooit meer goed :)

Wij dachten de naam ook te hebben tot twee weken geleden, toen werd het ineens toch een andere naam en daar voelen we ons nu goed bij en denken we niet eens meer aan andere namen. Pfff het valt ook allemaal niet mee haha
 
Hahahaha.... Heel herkenbaar.
Lekker je gevoel volgen. En nog een paar drukproefjes aanvragen kan geen kwaad toch?

Wij laten kaartje ontwerpen door een vriendin van ons. Erg groot succes! Zou het met al die keuze op internet ook erg moeilijk vinden...

Succes!
 
Terug
Bovenaan