Twijfelen ze aan mij ?

Ik ben sinds mn zwangerschap zo misselijk en moe dat ik op mn werk al vroeg heb aangegeven dat ik zwanger bent. Deze week ben ik op 3 dagen dat ik de hele dag werk eerder naar huis gegaan hierdoor. Was allemaal geen probleem voor mijn baas tot aan vandaag. Althans zo voelt het voor mij.

Ik moet zwart/wit van de verloskundige een brief hebben waarin staat dat mijn "kwalen" te maken hebben omdat ik zwanger bent anders mag ik niet eerder naar huis.

Maar ik loop niet meer bij de verloskundige. Ben doorgestuurd naar de gyneacoloog en daar hoef ik pas op 19 oktober te verschijnen. Moet ik dus volgende week gewoon een hele fulltime week werken terwijl ik me )@*#(!*@ voel ?!

Twijfelen ze aan mij of aan mijn zwangerschap ?

Door de hormonen die gieren in mijn lijf ben ik nu best wel een beetje van slag.
Ook al heb ik wat minder uren gewerkt, ik heb ervoor gezorgd dat mn werk netjes af zodat mijn collega's geen last hebben van mijn "kwaaltjes".
Ik sta altijd klaar om over te werken, meer te werken , te ruilen etc
Denken ze nu echt dat ik het verzin ?
Denken ze nu echt dat ik zelf "leuk" vind om de hele dag moe en misselijk te zijn.

sorry dames. moest het even kwijt.

het is zo als jou kwalen met de zwangerschap te maken hebben krijgen ze het vergoed als jij gewoon ziek bent moeten ze het zelf betalen tenminste dat is wat ik begrepen heb mijn zusje zit om dit moment met haar bekken is namelijk ook zwanger die moest dat ook hebben want dan kunnen ze aan geven bij het uwv dat het ziekte door zwangerschap is

Hoi,

Vervelend als je je zo voelt maar je moet ook goed naar je lichaam luisteren en al vinden ze je een zeur,over een paar weken is de vermoeidheid ook weer minder en dan kun je het ook weer goed maken.
En er tegenaan gaan op het werk.
Wat doe je voor werk.

Ik had gelukkig een baas die me de 3 dgn dat ik werkte vaak al om 16:00 uur naar huis liet gaan,ik was ook heel moe.

Nu heb ik woensdag slecht nieuws gekregen en wordt ik maandag geholpen,maar ik heb wel de hele week tot volgende week donderdag vrij gekregen van mijn baas ik moest dit maar eerst rustig de tijd geven en daarna kon ik weer komen werken.

Hoop dat je baas ook iets meer begrip krijgt voor je zwangerschap.

succes

Hoi Rian-Sanne. Ik werk bij een expediteur bedrijf.

Ik vind het zo spijtig voor jullie en leef helemaal met jullie mee. Mijn "probleem" is hier niks bij.
Sterkte maandag!

gr Andrea

Terug
Bovenaan