twijfels en spanning

hallo allemaal,

woensdag is mijn NOD en ik voel al een week vanalles. Ik ben erg moe en heb last van steken in borsten en onderaan mijn buik. OOk krijg ik vaak steken die wegtrekken naar mijn zij en onderrug. Sinds 2 dagen voel ik mezelfs een beetje misselijk met name `s avonds en `s nachts. `sochtends nergens last van. Nu heb ik sinds 2 dagen net onder mijn borsten dus bij mijn maag ook steken . Als ik daar dan voel is het heel hard. Raar hoor allemaal. Ik weet dat ik nuchter moet blijven denken maar met al deze klachten is dat toch wel heel moeilijk. Heeft iemand dezelfde klachten die niet zwanger bleek te zijn. ook graag reactie van mesne die wel zwanger waren als die hier op het forum nog rondzwerven want het is toch wel te hopen dat het wel gelukt is deze maand

vraagje aan iedereen: Hoe lang blijft je temperatuur hoog. Gisteren was hij bij mij namelijk 37.8 en eergisteren maar 37.3??

liefs anke 3
 
Hoi Anke,

Wat ik weet van temperatuur is dat ie hoog blijft tot aan de OD. Als je zwanger bent dan blijft ie hoog. Ben je niet zwnager dan daalt ie meteen als je ongesteld wordt.

Spannend zeg, ik hoop voor je dat je zwanger bent :) Laat je het ons ook weten?

Dikke knuf Fabbie
 
Terug
Bovenaan