Twijfels.. Jullie mening/oordeel?

A

Anoniem

Guest
Beste meiden,

Ik had al eerder een berichtje geplaats bij "zwanger zijn"
Maar vroeg mij af wat jullie hier van vinden?
Helaas heb ik in juli een miskraam begaan met 7 weken zwangerschap, je gaat van een rose wolk naar een zwart gat..
Na mijn miskraam had ik verder geen last meer van de kwaaltjes die ik wel had tijdens de zwangerschap, ook ben ik gewoon alweer 2 keer ongesteld geweest.
Voor mijn laatste menstruatie, had ik weer last van kwaaltjes die ik ook had toen ik zwanger was, dus ik dacht eerst, het zal toch niet weer zo zijn?
Dus ik een test gehaald, en die was negatief, die zelfde dag werd ik ook ongesteld (24 augustus) ik vloeide niet, ik verloor weinig en maar 3 a 4 dagen.
Na mijn menstruatie heb ik weer last van de "zwangerschap kwaaltjes" die ik ook had toen ik zwanger was en nu heb ik het nog steeds..
Last van misselijkheid gedurende hele dag, moeheid, plassen, gevoelige tepels (wat ik bij mijn vorige zwangerschap niet had) ook heb ik een buikje..
Gisteren ging ik naar het toilet en verloor ik bij het afvegen bruine afscheiding, ik had gelezen dat dit van een innesteling kan zijn.. ik weet niet of dat nu al kan, misschien is het wel heel pril..
Ik weet niet wat ik moet denken, vind het zo moeiliijk, alleen 1 ding weet ik wel zeker, dat dit niet iets is door de miskraam, want ik had daarna verder nergens geen last meer van..
Ik durf geen test meer te doen omdat ik bang ben voor een teleurstelling, al hoe wel ik hoop dat ik weer zwanger ben..

Wat vinden jullie hiervan?
Alvast heel erg bedankt..

Liefs
Silvana

Moeilijk, moeilijk!
Het lastige is, is dat je natuurlijk duidelijkheid wil. En daar hoort een zwangerschapstest bij, maar dat is ook heel confronterend als het weer fout gaat.
Misschien moet je wat langer wachten, als dat lukt..

Succes en laat je niet gek maken. Probeer van andere dingen te genieten in het leven.

Liefs

Hey meid, herkenbaar hoor, een mk is erg heftig. Ik hoop voor je dat je zwanger bent, ik zou toch echt even een test doen. Dan heb je zekerheid!

hey meid,

omdat je laatste menstruatie nog maar kort geleden is, zou ik wachten met testen. en als het innesteling bloed was, dan zal de test nog niet pos zijn. want het is nog te pril dan. ik zou de 4 weken afwachten en dan pas testen.
sorry meid, maar geduld hebben is een schone zaak.....
veel succes met testen of wachten. (het is natuurlijk aan jezelf wat je doet!)

Nog even afwachten idd en als je echt last blijft houden met een negatieve test, even een bezoekje aan de ha brengen!

Succes!

O ja ik zie nu pas wanneer je laatste ongi was... Een innesteling kan idd maar het kan echt nog wel zijn dat je cyclus van slag is....

Ik heb daar nooit last van gehad, ben nu al twee keer ongi geweest en heb nu pas de kwaaltjes na mijn laatste ongi..
Ik weet t niet denk maandag even een test halen dan heb ik zekerheid..

en weet je al meer?

Ik hoop dat je zwanger bent.

Liefs marja

Terug
Bovenaan