Twijfels over geslacht

Hallo allemaal,<br />Ik heb gister geslachtsbepaling laten doen bij 14 weken. Werd benoemd dat we een meisje krijgen. <br />Op de echo lijkt het ook erg veel op een meisje.<br />Alleen mijn gevoel zegt helemaal het tegenovergestelde.. totaal niet dat het een meisje is. Mede omdat ik vorige week bij de echo een nub heb gezien en deze stond bijna recht omhoog… wat mijn verloskundige toen bevestigde.<br /><br />Mensen met ervaring waarbij het verkeerd is gezien? <br />

Ah vervelend .. ik had ook met 14 weken een echo maar mijn verloskundige twijfelde en heeft geen uitspraken gedaan. Lastig voor jullie! Eventueel een tweede echo als je blijft twijfelen?

Klinkt een beetje alsof je teleurgesteld bent? 
Sowieso hield ik een slag om de arm tot de 20 weken echo. Hier werd me dat ook gezegd. Maar bij ons klopte de voorspelling wel. Een geslachtsbepaling na 14 weken is ook betrouwbaarder dan een nub gokje he. 

Je kan een echo foto plaatsen als je wilt. Dan kunnen we misschien meekijken, want je ziet echt een duidelijk verschil met een jongen en een meisje.

Ben zeker niet teleurgesteld. Het is meer een een gevoelsdingetje ofzo, knop moet waarschijnlijk even om.

Mijn vriendin heeft dit namelijk ook gehad. Bij 14 weken leek het echt een meisje te zijn. En bij 20 weken was het een jongen.

En mijn verloskundige heeft ook benoemd dat ze dacht een piemeltje te zien. Een week later (gister) dus toch een meid. Vandaar de mixed feelings.

Voor de 16 weken is het nubje nog helemaal niet uitgegroeid tot piemeltje of vagina dus als iemand daar uitspraken over heeft gedaan is eigenlijk vreemd. Ik zou het even afwachten want er is gewoon weinig over te zeggen. 

Om dit te voorkomen doen ze dus bij ons pas vanaf 17 weken geslachtsecho. En dan is het overduidelijk te zien of je een jongen of meisje krijgt. Ik zou dus gewoon nog eveb geduld hebben en het nogmaals laten nakijken met de volgende echo..

Terug
Bovenaan