Twijfels over naamkeuze : Emma of Margot

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Over enkele weekjes verwachten we onze tweede dochter. We twijfelen nu al een hele tijd over de naam voor ons kindje. Onze eerste dochter noemt Eveline, voor onze tweede dochter dachten we aan Emma of Margot. Mijn man heeft een voorkeur voor Emma, ik twijfel nog omdat deze naam ook met een 'e' begint. Wat vinden jullie? Welke naam heeft jullie voorkeur?

Alvast bedankt!

Hoi Veerle,

Allebei mooie namen alleen hoor je Emma wel meer dan Margot.
Daarom gaat mijn voorkeur uit naar Margot.
En inderdaad is het handiger straks als ze eigen post gaat ontvangen om een andere voorletter te hebben...

Succes! KMD

Hoi Veerle

Ik vind Emma echt een supernaam! Ik had hem zelf ook op mn lijstje staan maar omdat onze achternaam met Ma... begint kreeg je emmama... en dat klonk niet, anders was dat waarschijnlijk wel onze meisjesnaam geworden,
succes met kiezen,

gr. Muizeke
36 wkn + 3 dgn

Hoi Veerle, nog een stem voor Emma!!!
Ik weet niet of je oudste 2 namen heeft..........dan kan je Margot ook als 2e naam geven.
Succes!!!!
Anne

hey.

ja, ik vind Emma ook leuker.

maar zoals er al eerder werd gezegd: als ze dalijk hun eigen post krijgen is het wel lastig voor wie de post nu echt is bestemd.
mischien dan toch een naam erbij verzinnen?

Emma Margot vind ik eerlijk gezegd niet zo achter elkaar passen.

nou heel veel succes ermee!!!!

liefs, do

Ik zou ook voor Emma gaan, hoewel ik je twijfel wel begrijp omdat je andere dochter Eveline heet. Margot vind ik ook iets ouderwetser. Je kan altijd wachten tot na de geboorte en dan kijken wat je het beste bij haar vindt passen.
Succes!

Hi meid,

Ik ga voor Emma, Margot vind ik een beetje oubollig.
X

Terug
Bovenaan