De vader van mijn zoontje van 8 weken is doordeweeks vaak weg ivm werk. Ik zit nog in mijn zwangerschapsverlof dus doe veel voedingen en verzorging van de baby zelf. Als hij thuis is hoop ik soms dat hij het overneemt. Want wij geven fles voeding. Als voorbeeld: vorige week had hij een feestje. .ik doe de kleine savonds en snachts en s ochtends...ben het toch gewend en dan kan hij uitslapen. Nu was het geval dat ik een feestje had...Hij deed de 7 uur avond voeding en om 00.00 uur. Daarna slaapt ze door tot 6.00 uur. Als ik s ochtends vraag of hij hem wil doen. Krijg ik als antwoord gvd nee ben moe en ga verder niet in discussie met mij. Laatste tijd wel vaker zulke opmerkingen. ...ik denk ik ben ook moe...is ook jou zoon. ..Hij stelt zich gewoon vreselijk aan. Vanochtend dacht ik echt ik ga weg bij hem. Want ik hoef mij Door niemand zo te laten behandelen. Ik weet gewoon niet wat ik moet. Spullen pakken en met de kleine naar mijn ouders. Aangezien wij officieel in zijn huis wonen. Blijven en afwachten. Liefst pak ik nu de auto en ga ik weg en kom savonds wel weer maar kan ik niet doen tegenover de kleine. Als ik hem niet had gehad was ik weg gegaan en.niet weer terug gekomen, maar dan hadden wij deze ruzies discussies ook niet gehad.