twijfels over verliezen vruchtwater

Vanmorgen dacht ik dat ik wat vruchtwater verloor. Ik lag op bed en het gevoel dat ik in mijn broek plaste. Ik ben toen naar de wc gegaan maar daar was het opgehouden. Ik had   helaas een zwarte onderbroek aan dus kon niet zien wat voor een kleur het had. Ik heb er wel aan geroken(sorry voor het ontsmakkelijke detail) maar het rook niet naar urine. Het was niet extreem veel maar meer dan gewone afscheiding.

Ik heb de vk gebeld en die zei dat ik een inlegkruisje in moest doen en wat opvangen, maar nu komt er dus niks meer uit en het is inmiddels 4 uur geleden. Zijn het wel mijn vliezen geweest? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb trouwens geen weeen of iets dat er op lijkt.
Ik hoop het wel want ik ben het allemaal goed beu.

groetjes,

kiertje 39wk3dg

Hoi,

Mijn vk zegt dat als het vruchtwater is dat het blijft lopen/sijpelen. Dus als het direct ophoudt is het geen vruchtwater geweest. Ikzelf heb het ook regelmatig en bij mij gaat het altijd gepaard met veel afscheiding. Ik heb  het nu een keer of drie gehad  denk ik.  Ik wil niet weten of het urine is of niet..hihi... je moet maar zo denken, alles is voorwerk! Het hoort er allemaal bij!

gr. Annemarie
40+1

Hoi,

Ik heb ook zoiets gehad. Ik wist dus ook niet of het vruchtwater was. Wel druppelde het ermee steeds wat uit. Leek net alsof je steeds een druppeltje plast en vooral bij het opstaan en weer zitten had ik daar last van. Kan me eigenlijk niet meer zo goed herinneren of het onophoudelijk was maar volgens mij niet.
Ik heb toen ook de vk gebeld en die is langsgekomen en heeft me onderzocht en concludeerde dat er een scheurtje in mijn vliezen zaten en ik dus binnen 24 uur moest gaan bevallen. Helaas gebeurde dit niet, ik kreeg geen weeen.
Moest daarom de volgende dag naar het ziekenhuis voor een ctg en wat kweekjes en vooral kijken of het daadwerkelijk vruchtwater is en dat bleek dus echt zo te zijn.
Maar nog steeds geen weeen. De volgende dag had ik weer een afspraak in het ziekenhuis voor een ctg dat doen ze totdat je bent bevallen en je mag dan ook niet meer thuisbevallen ivm eventuele infectiegevaar. Ik zou ook op dag 3 of 4 ingeleid worden.
Maar gelukkig werd ik die dag wakker met weeen en moest ik dus naar het ziekenhuis en 's avonds had ik mijn kleine meisje in mijn armen die inmiddels alweer 17 maanden. is.
Hou het in de gaten en laat je vk er gewoon naar kijken.

Sterkte

Hoi

Bij mijn dochter ben ik ook eerst een klein plasje verloren zeg maar.

Je hebt namelijk 2 vliezen het voorvlies moet ook knappen en bij
sommige vrouwen zit daar ook vocht tussen. Dit was bij mij het geval.
Ik was om 11 uur s'ochtends wat verloren en de echte vliezen braken die
nacht erop om half 3!

Zou dit kunnen zijn want ik verloor daarna ook niks meer.

Terug
Bovenaan