Twijfels over zwangerschapstest

<p>Hai dames.</p><p>Willen jullie is met mij mee lezen. In februari van die jaar zijn wij gestart voor baby nr2. Al die 8 maanden heb ik een cyclus gehad van 28ndagen met 1 keer een cyclus van 27 dagen en 1 keer een cyclus van 29 dagen. Niks geks dus en wel prettig die regelmaat. </p><p>Afgelopen donderdag 15 oktober was mijn NOD. Nou die dag niet ongesteld geworden. Vrijdagochtend 16-10 een test gedaan (action) negatief. Dus ik dacht oke dan zal vandaag de ongesteldheid wel komen maar niks. Gisteren niks. Vanmorgen nog niks. Dus vanmorgen met ochtendurine opnieuw getest (action) weer negatief.. </p><p>Ik weet nu niet zo goed wat ik hier mee moet. Ik heb ook niet echt klachten ja af en toe zere borsten. Maar ik had bij de eerste ook totaal geen klachten en kwaaltjes. </p><p>Zou het kunnen dat de action test niet werkt? Of zou ik dan toch nog ongesteld gaan worden en kan je na 8 maanden in 1 keer een verandering in cyclus krijgen ? </p><p>Nog even ter info. Ik heb mijn hele leven lang een keurig nette cyclus van 28 dagen. Dus geen gekke of bijzondere dingen . </p><p>Als het ook deze maand niet gelukt is dan kan ik daar wel mee leven. Maar deze onzekerheid vind ik irritant. </p><p>Zelf denk ik er aan om een clearblue test te gaan halen vanmiddag en daar morgenochtend mee testen als ik niet ongesteld geworden ben. </p><p>Wat een verhaal. Maar misschien herkennen dames zich hierin of hebben jullie tips. </p><p>Dank alvast, liefs </p>

Ik heb nog nooit de action test gedaan. Altijd kruidvat of clear blue. Werd meteen n knalstreep.
ken wel verhalen van vriendinnen die eerste dagen negatief testen en na paar dagen pas positief.
je zou een ander merk kunnen proberen en eventueel nog even 2 a 3 dagen afwachten. Ook al is dat mega lastig ?

Ik zou ook niet gelijk zon dure kopen. Die is ook minder gevoelig. Probeer eens een ander merk over 2 dagen. Ik denk dat een uitschieter van de cyclus best kan, maar het kan net zo goed zijn dat je pas later genoeg hcg aanmaakt? Irritamt hoor zo onzeker!

Je cyclus kan inderdaad ineens veranderen. Je bent immers plat gezegd geen machine. Ook in je hoofd sterk bezig zijn met zwanger worden, kan dit al veroorzaken. Believe me: been there, done that. Over een aantal dagen weer eenst testen, desnoods met een ander merk. Bijvoorbeeld die van Kruidvat 2 voor 5 euro. 

Ik zelf heb nooit problemen met de action testen gehad. Ze waren negatief als ik niet zwanger was en positief toen ik wel zwanger was.

Het enige wat je kan doen is blijven door testen om de twee dagen en afwachten. Soms sla je zonder reden een cyclus over.

Hier ook geen problemen met de actiontest. Wie weet inderdaad over een paar dagen nog eens herhalen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! 

Jaa we wachten maar gewoon af. 
@voetbalmama jaa dat ermee bezig zijn ken ik. Bij de eerste heel erg gehad. Nu echt niet. Was meer dat ik dacht van hè dit is gek. Dit ken ik niet haha. 
We zien het van de week wel. En als ik een week overtijd ben en nog niks heb dan bel ik wel is met de huisarts. 
Heb wel net die Kruidvat testen gekocht. Had ze op dus dacht probeer dat wel . 

Fijne zondag 

Terug
Bovenaan