<p>Goedenavond dames,</p><p>Sorry voor deze topic maar ik moet het toch even kwijt.. ik ben in twijfel over een keuze en ik heb advies nodig. Ik ben nu bijna 25 weken in verwachting en 19 oktober wilde mijn partner en ik samen een partnerschap registratie doen. Nu loop ik dus continu tegen het volgende punt aan. Mijn partner zoekt naar andere dames op internet dit kan natuurlijk maar ik heb aangegeven na dit al een paar keer meegemaakt te hebben dit niet heel prettig te vinden want andersom wordt hij boos en jaloers. Hij beweert eerst dat hij het niet heeft gedaan en na wat doorvragen geeft hij uiteindelijk toch wel toe dat hij heeft gezocht. Nu vandaag was ik op zijn laptop aan het kijken en heeft hij weer dames opgezocht. Ik bleef rustig en heb gevraagd wie dit deze keer was, deze keer wist hij het eerst niet en daarna was het een mannelijke klant volgens hem terwijl er een vrouwen naam staat. Ik weet niet of ik nu überhaupt nog wel een geregistreerd partnerschap wil. Hoe zouden jullie hiermee omgaan? Ik ben december uitgerekend en ik merk dat het mij veel spanning geeft en dat ik het niet meer vertrouw, hormonen spelen ook mee maar ik geloof hem niet meer.</p><p>dank voor jullie advies/begrip</p><p>groetjes Laura </p>