<p>Ik zou heel graag willen weten wat jullie ervaring is met de peuterspeelzaal. Onze dochter is 2 weken geleden gestart met 2 ochtenden per week. Er zijn 2 dames van 50+ die op de groep staan en ik vind hun communicatie heel slecht. Onze dochter is alleen thuis en gaat daar naar toe om te leren en met andere kinderen te spelen. Ik wil dan ook graag bij het ophalen horen hoe ze het gedaan heeft en wat ze gedaan hebben die ochtend, of ze een poepluier heeft gehad etc. Ik krijg totaal geen overdracht als ik zelf niet heel veel vragen stel. En zelfs al stel ik veel vragen ik krijg nog niet hele duidelijke antwoorden. Ik heb het idee dat andere ouders dit prima vinden want die halen hun kind op en gaan meteen naar huis. Ik begin dan haast aan mezelf te twijfelen of ik niet gewoon te bezorgd ben over me kind. Hoe gaat dit bij jullie op de peuterspeelzaal? Ik weet dat de peuteropvang anders werkt dan de gewone kinderopvang. Maar mijn dochter is 2,5 en kan mij zelf nog niet vertellen wat ze allemaal gedaan heeft. Ik twijfel of dit wel de juiste plek is voor haar. Ze vind het zelf heel leuk maar het is toch ook belangrijk dat ouders een duidelijke overdracht krijgen bij ophalen? </p>