Twijfels, pijn en onzekerheid.. inleiden?

Hallo allemaal,

ik ben er weer een tijdje niet geweest, net toen ik dacht dat alles weer goed ging voelde ik de kleine helemaal niet bewegen.. hier schrok ik heel erg van omdat hij ALTIJD heel actief is, ik dacht misschien door het weer of misschien slaapt hij maar de twijfel werd steeds groter dus toch gebeld en ze zeiden dat ik meteen moest komen. in het ziekenhuis aan de ctg hartfilm en echo bleek dat alles in orde was maar de baby toch echt veels te weinig bewoog ik heb toen tot 3uur in de nacht daar gelegen en eindelijk een beetje beweging. omdat het hartfilmpje goed was mocht ik naar huis maar moest ik bellen zodra ik weer twijfelde en hem niet meer voelde.

de volgende dag het zelfde verhaal maar met heeel veel pijn in buik rug benen en vagina, dus weer naar het ziekenhuis,, de kleine bewoog wel maar ze wisten niet waar de pijn vandaan kwam want ik had geen weeen. door een iets wat hoge bloeddruk en geen slaap moest ik daar blijven slapen (superkoud)
de volgende dag eindelijk wat geslapen en de kleine weer actief mocht ik naar huis. ik was zo blij dat ik hem voelde schoppen ondanks de pijn.

helaas kon ik snachts niet slapen en had ik een slecht gevoel en weer veel pijn wat ondragelijk werd dus weer naar het ziekenhuis. daar hebben ze gekeken of mijn vliezen waren gebroken omdat ze zagen dat het bed een beetje nat was(vochtverlies) dit bleek niet het geval dus ze keek voor ontsluiting en ze keek raar op toen bleek dat ik al 2cm ontsluiting had zonder weeen gehad te hebben.

meteen mijn geboorte plan besproken en omdat het bij 2cm bleef hebben ze besloten mij niet in te leiden omdat ik anders meer risico's loop op complicaties,, en omdat ik zo bang ben voor de bevalling kom ik misschien in aanmerking voor pijnstilling dmv een pompje.(50%) maar ik mag dus niet meer in bad gaan bevallen wat ze al hadden geregeld voor mij omdat ze me toch extra in de gaten willen houden en in bad gaat dat niet zo. gister ook nog in het ziekenhuis vanwege weinig teken van leven hoofdpijn misselijk en sterretjes zien, ze hebben meteen alles gecontroleerd, de kleine maakt het goed maar ik niet zo. er zitten eiwitten in mijn urine en ik moest bloedprikken maar dit moesten ze zovaak opnieuw doen omdat ik vocht vasthou waardoor het niet lukte(schreeuwde het uit van de pijn) ik heb de tekenen van zwangerschapsvergiftiging en moet nu 24uur urine sparen, morgen weer naar gyn en dan hopen dat ze toch gaan inleiden want ik ben echt helemaal kapot. over 5dagen uitgerekend maar die 5dagen lijken opeens 5jaar

sorry voor t lange verhaal, maar moest het even kwijt.

Wat een verhaal.....waarom verlossen ze je gewoon niet. Wel op je strepen staan hoor!!! Het moet niet onmenselijk worden! Succes morgen....en niet bang zijn voor de bevalling...ik heb er al 2 gekregen....je moet het zien als de mooiste ervaring van je leven...en ja het doet zeer...maar dat ben je zo weer vergeten. Positief denken helpt een hoop!!!
Ik hoop gauw te lezen dat jullie kleintje is geboren.

Jeeee meid! (breek even in van het december forum)... luister goed naar je moederinstinct.... En ga dan vooral op je strepen staan als je het gevoel hebt dat je kindje beter geboren kan worden.

Succes met de bevalling!

Hey,

De tip die ik tijdens mijn vorige zwangerschap kreeg: op je strepen staan. En als ze niet willen luisteren: net zo lang huilen tot je krijgt wat hè wil.
Ik hoefde gelukkig alleen maar aan te geven dat ik er door heen zat en toen werd ik gelukkig gestript (zat er ook echt doorheen). Maar indien nodig...
Sterkte met deze laatste loodjes!

Liefs,

T

Wat een onzekerheid als je je kindje minder of niet voelt bewegen. Kan me voorstellen dat je dan halsoverkop naar het ziekenhuis gaat.
Ik hoop dat je je kindje snel in je armen kunt houden. Het lijkt me moeilijk als je jezelf al niet 100% voelt om dan nog een hele bevalling te moeten gaan doorstaan.

Ik ben nu 4 dagen overtijd en ze gaan me woensdag inleiden als de kleine voor de tijd niet geboren is. Niet iets waar ik naar uitkijk, maar goed we zien wel hoe het gaat lopen.

Ik wens je alle succes toe en hopenlijk hoef je niet nog 5 dagen te wachten.

Groetjes

Hey meiden,

Bedankt voor de lieve berichtjes, kort nadat ik het heb geplaats kreeg ik een hele erge hoofdpijn aanval en meteen weer in het ziekenhuiis, nu ben ik dus opgenomen. Ze hebben alles nog n keer gecontroleerd en ik heb 4plusjes in me urine zitten (eiwit) en bloeddruk is hoger dan gister, bloed was wel normaal maar toch willen ze me hier houden en morgenochtend gaan alle gynaecologen bespreken of ze mij gaan inleiden, ik ben benieuwd maar eerlijk gezegd opeens ook heel bang,, ik weet dat jullie dit al hebben meegemaakt en dat het het echt waar is maar ik weet niet waar die angst zo opeens vandaan komt. Ik probeer positief te blijven maar door de pijn lijk ik nu al in paniek te raken. Ik heb wel gezegd zoals jullie hebben aangegeven dat ik het nu echt meer dan zat ben ik wil niet steeds ziekenhuis in en uit, en dat er nu echt iets gedaan moet worden want zo trek ik het niet meer. De tranen rollen over mijn wangen en ze beginnen zich nu ook echt zorgen te maken en eindelijk worden er stappen ondernomen. Ik typ dit snel even op mn mobiel met moeite maar ik wou jullie even op de hoogte houden. Nou ben wel benieuwd naar morgen en ik weet zeker zal vandaag niet kunnen slapen. Nogmaals alvast bedankt voor de berichtjes xxx Liefs,
Lahijan

Jeetje meid, ik weet nog dat ik gereageerd had op je verhaal de vorige keer omdat ik mezelf daar wel in herkende inmiddels is onze kleine man alweer ruim een week oud en zijn we ingeleid...Wat rot dat die laatste periode van je zwangerschap zo onzeker en naar verloopt..ik hoop dat ze je snel gaan helpen zodat al die twijfels, pijn en onzekerheid kunnen plaatsmaken voor het geluk dat jullie kleintje geboren is..ik hou het forum zeker in de gaten en hoop snel te lezen dat alles weer helemaal in orde is met jou en de kleine

veel liefs

Ik herken het helemaal, blijf op je strepen staan, mijn meissie diet het helemaal goed gelukkig en achteraf kan ik zeggen dat de bevalling mee viel ook al duurde het 22 uur

Terug
Bovenaan