<p>Hoi, </p><p>Ik ben momenteel 22 weken zwanger en ik twijfel heel erg aan mijn relatie. Als in dat ik die “verliefde” gevoelens niet (meer) heb (en misschien nooit echt heb gehad). Ik heb hem ontmoet na een hele heftige relatie, waarna ik met moeite mijn hart echt kon openstellen en hele erge last kreeg van mijn bindingsangst. Dit ging eigenlijk in vlagen. Omdat hij zo een geweldige man is, wilde ik hem een kans geven! Ik ben daarna vrij snel zwanger van hem geraakt (door de anticonceptiepil heen). Ik kan niks anders zeggen dan dat hij me vanaf moment 1 heeft gesteund!! Maar de twijfels over onze relatie heb ik altijd al gehad. Nu met de zwangerschap zijn die erger dan ooit. Vooral aan het begin was het heel erg en nu heb ik het weer. Ik voel me zeker aangetrokken tot hem en hou veel van hem, maar voel dat “verliefde gevoel” niet. Ik weet niet of het hormonen zijn, aangezien ik voor de zwangerschap ook regelmatig twijfelde. Is iemand die zich hierin herkent?? Of ook twijfels heeft gehad aan zijn/haar relatie in de zwangerschap, maar waarbij het helemaal goed is gekomen? </p><p> </p>