Twijfels voor een 2e....

A

Anoniem

Guest
Hoe enthousiast we ook zijn over ons meisje (nu 8 maanden), hoe onveilig we nu ook vrijen: onze twijfel groeit. Willen we nog wel een 2e kindje?
Eigenlijk hebben we het prima voor elkaar zo.
Het wel/niet wisselt elkaar af. De ene dag denk ik: ach, leuk nog een eentje, de andere dag is het goed zoals het nu is.
Normaal ben ik niet echt wispelturig, maar nu.... Ik word er zelf moe van.

Herkent iemand dit? En hoe ga je hiermee om?

Groetjes,Dee

ik heb dat ook, wij gaan echt voor een 2e, maar die twijfel is idd al een tijdje toegeslagen. Maar ik negeer het, want het is waarschijnlijk onzekerheid die de twijfels doet bovenbrengen.
ik heb altijd heel graag 2 kindjes gewild, en tot een paar maanden gldn ook, nu dus af en toe niet.
Maar ik had dat gevoel ook toen we voor het eggie gingen bij Fleur, en ik ben me toch blij met haar.
Dus ik weet dat die twijfels onzin zijn (bij mij).

succes ermee!

x Petra

Ja hier ook dezelfde twijfels. De ene dag denk ik: ja ik wil echt een 2e maar de andere dag denk ik: het mag nog wel even duren. Vraag me af of die twijfel ooit helemaal weggaat.

Groetjes Sam

Hoi Dee

Wij hebben het nu ook prima nu met onze kleine man. Toch wil ik graag 2 kindjes, daarom heb ik volgende week  een afspraak bij de gyn om mn spiraal weg te laten halen.
Ik vind het wel weer spannend, vorige keer duurde het nml ook wel even voordat we zwanger waren.

Groetjes jessy

Ook ik heb mijn twijfels... Daniel is nu 7 mnd en ik heb vanaf het begin geroepen, dat ik in het najaar toch graag wel weer zwanger zou willen zijn. Maar ik geef nu nog borstvoeding, kan dat wel als ik zwanger ben?? EN mijn werk dan, ik ben gastouder bij mij thuis, hoe moet dat als het te zwaar wordt of als er straks nog een kleintje is, kan ik die wel voldoende aandacht geven, als ik werk..... maar ik ga er toch voor en tegen die tijd zien we wel weer.....

Ook ik heb mijn twijfels... Daniel is nu 7 mnd en ik heb vanaf het begin geroepen, dat ik in het najaar toch graag wel weer zwanger zou willen zijn. Maar ik geef nu nog borstvoeding, kan dat wel als ik zwanger ben?? EN mijn werk dan, ik ben gastouder bij mij thuis, hoe moet dat als het te zwaar wordt of als er straks nog een kleintje is, kan ik die wel voldoende aandacht geven, als ik werk..... maar ik ga er toch voor en tegen die tijd zien we wel weer.....

Hooooiiiiii,

ook hier hoor!!!!!

Willen graag een 2e maar soms krijg ik het bij de gedachtes flink benauwd!!!
Soms verlies ik mij geduld als alles niet gaat zoals ik zou willen of ons poepie niet haar dag heeft.
Als er een 2e rondhobbelt heb je dat nóg meer vrees ik.... :(
En ik wil wel een leuke moeder zijn, niet eén die constand moppert!

Dat is eigenlijk mijn groote vrees.....

Praktisch gezien; er moet nog steed 8 kg af, we hebben al een extra kamer gecreeër en de mirena is er ook al uit.

Verder is het een kwestie van een gevoel.......

Groetjes

Terug
Bovenaan