Twijfels wie herkend dit?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik ben Patricia en heb 2 kinderen. Meisje van 9 en een jongen van 3. Ik dacht dat we erover eens waren dat het goed was zo maar mijn man brengt mij van mijn stuk ;-). Hij wil wel een 3e en ik zei meteen nee hoor hou op. Dit is toch goed zo? Maar toch twijfel ik heel erg. Wat mij tegen houd is ruimte in huis, eventueel in de auto bv, toch 3 ipv 2 kinderen, financieel enz enz. Ik zie eigenlijk veel beren op de weg. Nu heb ik 2 gezonde kinderen maar wat als er een 3e komt die veel zorg nodig heb? Kan ik dat wel aan? Dat is allemaal wat er door mijn hoofd gaat.

Oeps ging iets fout was nog niet klaar hahaha.

ik heb nu nog de mirena maar weet niet zo goed wat ik nou wil.

groetjes Patricia

Hoi patricia!

het is heel belangrijk om eerst te kijken of het financieel wel haalbaar is. wan je moet je wel bedenken dat je je andere kindjes niks wilt ontnemen.

liefs

m'n man zei dat we het best redden financieel maar ik ben dan zo'n denker. mijn gevoel gaat echt alle kanten op.

mn andere 2 komen niks te kort zou wel kunnen zeggen dat die aardig verwend zijn. Dat zal minder dan worden.

moet er gewoon even goed over na denken samen met m'n man. Het is niet even iets wat je zomaar beslist.

Terug
Bovenaan