Twijfels

<p>Hoi!</p><p>Ik ben nu 14 weken zwanger van mijn wondertje, alleen twijfel ik af en toe of ik het allemaal wel aan kan. Het was een onwijze verrassing dat ik zwanger ben. (Begrijp me niet verkeerd, het kindje is onwijs welkom! Met een stabiele relatie, goed huis, goede banen gaat het allemaal prima) Omdat het zo onverwacht is gegaan heb ik me er denk ik mentaal niet helemaal op kunnen voorbereiden. En als ik nu verhalen hoor over poepluiers, huilbaby's en andere ongemakken begin ik het toch allemaal wel best spannend te vinden. Tuurlijk krijg je er veel voor terug, dat snap ik helemaal. Maar zijn er meer mensen die net als ik onwijs blij zijn met de baby maar daarbij toch een beetje opzien tegen alles wat er gaat komen over een paar maanden? </p><p> </p><p>Liefs!</p>

Hoihoi.
Gefeliciteerd nog met je zwangerschap!
Je gevoelens zullen meerdere zwangeren of moeders niet onbekend zijn.
Tenslotte heb je geen idee wat er allemaal aan zit te komen..
Je zit ook nog wel aardig in het beginstadium, over een poosje, dat begint al iets wanneer je de baby gaay voelen, ga je met de week meer uitkijken naar de geboorte.
En als die kleine er eenmaal is... dan is het echt jóuw kindje en lijkt het alsof hij of zij al altijd bij jou hoort!
Succes met alles!!
En geniet:)
En ps.. goed om je twijfels te delen!!

Ik begrijp je helemaal. Had precies hetzelfde, zag er echt tegenop om nooit meer spontaan dingen te doen, of inderdaad, straks krijg je een huilbaby. Maar het gekke is, dat nu ze er is, je het er allemaal gewoon bij doet. Alsof het heel normaal is, ga ik midden in de nacht er een paar keer uit, en als ze de volgende ochtend dan lacht, is alle chagerijnigheid van mijn kant gelijk weer weg! 
Vind eerlijk gezegt ook wel dat iedereen in mijn omgeving, toen ik zwanger was ook wel even moest benadrukken dat het echt niet alleen maar leuk is en dat er veel huilen bij komt kijken. En soms denk je inderdaad van ik wil slahapen, maar het valt elke keer weer mee. 

Hee Elise,
Hier een lotgenoot. Nu 19 weken in verwachting van een tweeling en ik vind het allemaal doodeng. Ik moet ook niet te vaak op topics klikken hier die gaan over problemen met baby's, want dan word ik alleen nog maar zenuwachtiger, haha!
Wat mij een beetje helpt is erover praten met mijn omgeving, met ervaren moeders. Die geven vaak geruststellende tips dat het allemaal wel goed komt. ;) 
xx

Hee,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben 12 april uitgerekend en lig nu nog af en toe steeds wakker of we het allemaal wel aankunnen. Ik heb er wel onwijs veel zin in maar vind het ook doodeng en spannend. We hebben alles in huis maar dan nog.. twijfelen mag en kan. Ik vind het van mezelf niet erg en schaam me er niet voor. We zien wel hoe het gaat! 

Terug
Bovenaan