twijfels

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik ben enorm aan het twijfelen over een 2de kindje. Wij hebben een kindje van 1 jaar. Ik was 'pas' na een jaar zwanger.
Nu begint het bij ons weer te kriebelen. Aan de ene kant denk ik hup weg met de pil, want bij de 1ste duurde het ook een jaar. Maar aan de andere kant denk ik; straks ben ik veel sneller zwanger, ben ik er wel aan toe enz. enz.
Wie herkent dit? En wat zouden jullie doen in mijn situatie?

Groetjes @nnie

Hoi,

Ben je wel spontaan zwanger geraakt bij de eerste?
Wat is het ideale leefttijdsverschil voor jou?
Als ik in jou situatie zat zou ik stoppen met de pil. Je zult misschien juist zien dat je dan snel zwanger bent omdat je er niet mee bezig bent. Maar je bent ook nog 9 maanden in verwachting, dus dan is je jongste ook al weer ouder.
Succes met je beslissing.

Hoi Ris,

Dank je voor je reactie!
Ik ben wel spontaan zwanger geworden. Ik heb verklevingen in mijn buik en de kans zat erin dat het niet op de normale manier zou lukken. Maar gelukkig is het wel gelukt!
Wij vinden een leeftijdsverschil van 2-3 jaar mooi.
Je hebt gelijk als je zegt dat ik dan toch nog 9 maanden zwanger bent, en dan is de oudste zowiezo 2 jaar!
Ik heb nog 2 pil strippen liggen. Die maken we af en dan gaan we ervoor!!!

Groetjes @nnie

Hoi Annie,

Wat fijn dat je toch nog spontaal zwanger bent geraakt!
2-3 jaar vind ik zelf ook een mooi verschil. Ik heb er 2 dochters van 7 en van 2. Mijn eerste dochter komt uit een eerder huwelijk, Nu zijn we bezig voor de derde en we zijn nu zo`n 6 maanden bezig, maar het wil niet lukken (ik heb geen ei).
Vind het heel jammer dat er nu dan weer een groter leeftijdsverschil in komt. Terwijl ik van de eerste 2 meteen zwanger was. Tja, een zwangerschap kun je niet plannen he.

Spannend hoor, ik hoop hier in iedergeval over 2 maanden niet meer te zijn, anders komen we elkaar misschien weer tegen!

hey Ris,

Ja balen is dat he, dat je een zwangerschap niet kan plannen. Zodra je samen besluit om voor een kindje te gaan, is elke menstruatie maand er 1 teveel.
Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent! En dat ik je op het zwanger zijn forum tegen kom!

Ik wens je alle (baby)geluk voor in de toekomst!!!!

Groetjes @nnie

Terug
Bovenaan