Twijfels

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik zit ergens mee. Ofja, ik snap dat jullie gaan zeggen moet je zelf weten. (Dat snap ik ook). Laat ik het eerst een beetje uitleggen. </p><p>Ik heb een dochtertje van net 1. Ik heb altijd geroepen als ze 2 is, hoop ik dat er een broertje of zusje geboren gaat worden. Nu merk ik dat ik er graag voor wil gaan (partner overigens ook). Alleen twijfel ik over wanneer te stoppen met de pil, december of januari. De twijfel komt, omdat je nooit zeker bent of je deze keer weer snel zwanger bent. Dit was vorige keer namelijk wel. Nu geef ik nog borstvoeding en heb meerdere verhalen gehoord dat het dan langer kan duren. Heeft iemand hier ervaring mee? Advies?</p><p>Heel erg bedankt alvast!!</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Als je BV geeft kan het inderdaad langer duren, mar het kan ook in 1x raak zijn. ben je wel weer ongesteld geweest in de tussentijd? Je moet doen waar jullie je prettig bij voelen. dat kunnen wij helaas niet voor je beslissen. 

Er zit maar 1 maand verschil tussen december en januari :)
Als je zeker weet dat jij en je partner er voor willen gaan, waarom dan niet meteen in december?

December en januari is zo'n klein verschil, dat het denk ik goed is om gewoon een keuze te maken en een van beide te doen :) 
Als jij het gevoel hebt dat je als je in december stopt en dezelfde maand nog zwanger bent, er nog niet blij mee zou kunnen zijn, zou ik lekker een maandje wachten.
Je kids kunnen het later vast niet slechter of beter met elkaar vinden door die ene maand, dus zoek de ontspanning op.
Je zou voor januari kunnen gaan, als je in december nog niet gelijk de rust ervaart, je zou ook voor december kunnen gaan als je anders in januari het gevoel hebt dat het direct moet lukken (en meestal gaat het niet zo snel).

Maarhet verschil is klein genoeg om een ontspannen keuze te maken, denk ik.

Je weet het toch niet.. bij mn dochter was het meteen raak, en nu duurde het (ook door een miskraam tussendoor) 11 maanden.. ga er dus gewoon voor, die ene maand maakt niet veel uit.

Spannend hea, onze dochter is woensdag 1 geworden, omdat ik de nuvaring eruit hen gehaald en nieuwe moest bestellen besproken met man lief wat we willen. Wachten we nog 3 maand of gaan we ervoor.
We hadden besloten nog 3 maand te wachten, maar hoe meer ik er actief mee bezig was hoe meer het begint te kriebelen al vind ik het rete spannend.
We hebben besloten dat we er weer voor gaan. En loop nu met gezonde kriebels. Maar weet het steeds zeker.

Terug
Bovenaan