Twijfels

Hallo ik ben 24 en zwanger van de tweede. Nu was ik laatst naar het zieknhuis geweest en ik dacht dat ik ongveer 6,7 weken was. Bleek ik pas 5 weke te zijn je kon alleen het vruchtzakje zien. Ik denk dat er iets mis is want voor de rest zag je niks. Maar mijn gevoel zegt al vanaf het begin af aan dat er iets is. Ik denk er nu hele dagen aan kan bijna aan niks anders meer denken. Wie heeft dit oo gehad? Ik hoop dat ik iets te horen krijg. Doeidoei
 
Hoi Anoniem. Ik heb dit ook gehad en helaas voor mij geen goed nieuws. Was ook met zes weken geweest, ook nooit een goed gevoel gehad. Bij mij was ook alleen een vruchtzakje zichtbaar. Moest na 2 weken terug komen en het was inderdaad niet gegroeid. Het kan wel altijd anders. Je hoort ook andere verhalen. Mischien ben je minder ver dan je dacht kan ook altijd. Veel sterkte
 
hoi,

ik heb ook een termijnecho gehad. ik dacht dat ik toen 13wk was...na mijn eigen telling. het bleek maar 11wk te zijn.
dus t kan wel gebeuren...
wens je veel suc6 toe.

groetjes van sandy
 
Anoniem,
Ik hoop ontzettend voor je dat je voorgevoel verkeerd is! Kan het echt niet dat jij je een week hebt misrekend? Als dat zo is dan klopt de echo en dan kan je met die termijn echt nog niet meer zien dan een vruchtzakje. Laat de moed nog niet zakken!!

Ik ben nu 16 weken zwanger en mijn vorige zwangerschap is met tien weken fout gegaan. Bij deze zwangerschap heb ik heel veel onzekerheid gehad, en die heb ik nog steeds, door wat er de vorige keer is gebeurd.
Vaak dacht ik dat het niet goed zou zijn met de kleine maar bij iedere controle heb ik de kleine zien bewegen of een heftig kloppend hartje gehoord. Dus.., een negatief gevoel hoeft niet altijd te kloppen!!!

Ik duim voor je dat je over een paar weken een kloppend hartje ziet en een bewegend kindje....
laat je nog wel weten hoe het met je gaat? Ik hoop het!

Sterkte,
Mel
 
hoi...

je hoeft niet bang te zijn dat er wat mis is hoor
als je 5 weken zwanger bent is het nog zo ieniemienie klein...dan zie je het nog niet

ik ben 6 weken heen....en ik heb zelf ook het idee dat er iets niet klopt...dus heb de verloskundige gebeld....en vroeg om een echo....maar dat doen ze dus niet omdat het te vroeg is en er dus nog niks over te zeggen valt

het is dus een kwestie van afwachten...

heel veel sterkte en groetjes

fenna
 
Hoi,
Helaas had ik deze ervaring ook.Na 12 weken bij de verloskundige met de echo, kregen mijn vriend en ik te horen dat het vruchtje in week 7 niet meer verder gegroeid was.

Het wil natuurlijk niet zeggen dat dit jou ook overkomt.Er zijn n.l zovele zwangeren onzeker tijdens de kritiekweken en zodra die om zijn dan krijg je welweer andere onzekerheden.Blijf hopen dat het bij jezelf goed zal blijven gaan.

Ik wens je veel sterkte met je onzekerheid.

Groetjes Kim



 
Hoi,

Ik maakte bij mijn eerste echo hetzelfde mee, bij mijn eigen gyn, notabene.
Ik was in de veronderstelling dat ik, op een dag na 7 weken was, ik heb in maart een miskraam gehad en daarom mocht ik zo vroeg komen.
Met een blik op het scherm zegt de Gyn, ik zie geen vruchtje in het zakje, meette het zakje en kwam op 5.5wkn. zeer verdrietig naar huis, mocht na twee weken terugkomen.
(In maart was ik net zo ver en zagen we duidelijk een vruchtje op de echo).
Zit er bij de tweede echo(ruim twee weken stress later)gewoon een vruchtje van 9.1 wkn in.
Ik wist echt niet wat ik zag.
Inmiddels heb ik gisteren een nekplooimeting gehad, ben 37jr, en het zag er prima uit en ik ben ook exact zover heen als ik in het begin had berekend!!

Als je wilt kun je de echo ´s zien op mijn website:

http://babyveen.beebiesite.nl/final/home/

Ik vermoed dat de gyn erg veel haast had en dat ie de eerste foto van bovenaf gemaakt heeft.

Ik ben nu erg opgelucht.

Groetjes Jeanette
 
Terug
Bovenaan