Twijfels

Hoi Allemaal,

Net bij de VK geweest met 41 weken en daar voor t eerst gestript. Viel me alles mee moet ik zeggen. Er was een heeeeeeel klein beetje opening, maar echt minimaal dus ze verwacht er nog niet zoveel van. Morgen meteen een afspraak gekregen bij de gyn voor serotiniteitscontrole (CTG,Echo), dus dat is snel.
Nou vertelde ze dat ze waarschijnlijk morgen al gaan aanbieden om bijvoorbeeld vrijdag in te leiden. Enerzijds lijkt me dat heerlijk want dan is het eindelijk zo ver! Ik heb zo'n zin om mn kindje te zien/horen/voelen/ruiken/knuffelen! Maar anderzijds zou ik het ook jammer vinden om ingeleid te worden omdat het dan zo'n medische poespas wordt. Bovendien zal mn eigen VK er dan niet bij zijn.
Dus ik twijfel nu een beetje wat te doen.
Hoe staan jullie hierin?
Nouja, morgen eerst maar die controle afwachten.

Jullie weer sterkte allemaal!

Hi Dikzak,

Super dat je al zo snel in het ziekenhuis terecht kan voor CTG etc. Ik begrijp je twijfels wel... het is jammer dat je niet in de toekomst kan kijken, want voor hetzelfde geld moet je volgende week (als de 2 weken overtijd voorbij zijn) alsnog ingeleid worden. Je kan ook tot die tijd wachten, maar dat hangt natuurlijk ook van de conditie van de baby af en je eigen geduld ;-)

Ik ben ook benieuwd met welk voorstel ze bij mij aanstaande donderdag gaan komen (mits de kleine er nog niet is)... Ben trouwens gisteren ook gestript, vond het ook meevallen, maar voel me vandaag wel anders... beetje het gevoel alsof in ongesteld moet worden. Ach ik verwacht er verder niet zo veel van!

Succes in ieder geval in het nemen van je beslissing!

Gr. Juutepetuutje

Morgen is het mijn uitgerekende datum en dan valt er ook niks meer af te tellen. :-( Ik vind het niet zo erg om een beetje overtijd te gaan in principe, maar ik ben wel heel erg bang dat ik straks met ruim 41 weken nog steeds niet bevallen ben en uiteindelijk verplicht in het ziekenhuis moet bevallen. De andere twee zijn thuis geboren en dat heb ik als heel fijn ervaren. Ikzelf zou daarom ook echt kiezen om het af te wachten en zou daarom in jouw situatie niet kiezen voor inleiden. Maar ik weet niet hoe eventuele eerdere bevallingen bij jou zijn verlopen. Zoals Juutepetuutje zegt, kun je ook voor niks aan het wachten zijn en uiteindelijk toch ingeleid moeten worden. Ik probeer mezelf niet gek te maken door me eraan te herinneren dat nu elke dag langer wachten op de geboorte van uk een oneindigheid lijkt, maar dat ik daar straks toch niks van merk.
Hoe dan ook, ik hoop voor je dat de kleine nu snel uit zichzelf komt, zodat je geen keuzes hoeft te maken! Snel komen mag trouwens de mijne ook eens doen! Succes!

Hoihoi!

Ik zou er zelf niet van wakker liggen als ik ingeleid moet worden. Bij mij 2x gebeurd en het viel me alles mee. Ik vond het erger om over tijd te lopen zonder dat er ook maar iets gebeurde...
Wij hebben bij de 2e zwangerschap ook een ecg echo gehad en een gesprek met gynaecoloog en mijn man was zo attrem om te vragen of ze niet gelijk konden inleiden hoefde ik er niet nog een nachtje op te gaan liggen wachten. Dus nog een tip gewoon vragen of het gelijk kan! Suc6 ermee

Terug
Bovenaan