Twijfels

Goedendag dames !Ik ben heel lang niet meer online geweest omdat ik me kinderwens beetje laag had en veel in het ziekenhuis loop. Ik ben heel onregelmatig nod Nu hebben we gisterochtend een test gedaan was eerst omo wit maar naar 4 uren heb ik hem zomaar uit de prullenbak gehaald en zag een 2de streep zelfs mijn man zag hem staan.nu weet ik niet dat het een indroogstreepje was!Ik ben gisteravond naar de ehbo geweest en die test was negatief nu weet ik het helemaal niet meer wie heeft hier nog meer ervaring mee?ik verlies wel onwijs veel witte vloed
 
Na zo`n lange tijd is de test niet helemaal betrouwbaar meer. Vooral niet als hij rechtop heeft gelegen. Lijkt me erg lastig als je nod zo onregelmatig is. Weet je niet goed waar je aan toe bent.Ik zou morgenochtend nog een keer testen als ik jou was als je nog testen hebt. Dan weet je `t zeker want dan is het hormoon in je urine het meest aanwezig. Kan zijn dat je daarom `s avonds een negatieve test hebt gehad als je al 'vroeg' in je cyclus test.Succes! Ik hoop op positief nieuws!
 
HalloBedankt voor je reactie !
Wij zijn vanmiddag terug gegaan naar de kruidvat test meegenomen en die vrouw gevraagd ze zag ook overduidelijk een streep en zulke indroog strepen had je niet dus er zit zo ie zo wat in mij urine zei ze, en ook feliciteerde ze me zachtjes. Maar om het zeker te weten morgen ochtend anders maandag weer testen !
 
Ik ben benieuwd.

Bij de etos test stond duidelijk dat een test na een bepaalde tijd (10 minuten of een half uur weet niet meer precies) een ander resultaat kon aangeven en dat het dan dus niet meer betrouwbaar was. Bij de kruidvat test weet ik niet hoe het zit.
 
Na zoveel uur is hij niet betrouwbaar. En indroogstrepen heb je zeker wel bij de kruidvattesten. Ze hadden op de ehbo even bloed moeten prikken. Dat had meer duidelijkheid gegeven. Hoop voor je dat je inmiddels een dikke positieve test hebt gehad, maar ik zou op deze test zelf geen hoop vestigen.
 
Terug
Bovenaan