Twins heel erg ziek (geweest)

Lieve meiden,

Dean en Jack zijn heel, heel erg ziek geweest!! Ik werd afgelopen dinsdag door het kdv gebeld dat Dean behoorlijke koorts had (39.2) Mijn man had op dat moment een zakelijke afspraak buiten de deur dus ik met de kinderwagen naar het kdv om ze op te halen.

Vanaf dat moment ging het bergafwaarts met ze. Woensdag ochtend was vreslijk, na een horrornacht, lag Dean bij mij op schoot, hij reageerde niet meer, heel traag en suf en zijn teentjes en vingertjes werden blauw/paars. Mijn man direct de huisarts gebeld en kon komen. Hij is volledig nagekeken maar de arts contateerde niets abnormaals. De koorts bleef aanhouden en aan het begin van de avond was zijn temp maar liefst 40.5 grd. Direct de hao gebeld en na het beantwoorden van een enorme vragenlijst mocht mijn man met hem komen.

Daar werd hij direct doorgestuurd maar het ziekenhuis (kinderarts) en hebben ze hem leeggezogen, bloed geprikt en longfoto's gemaakt. Ze constateede een virus infectie aan zijn holtes/oren en ook een bacterie maar daar konden ze niet van zeggen wat het was.

Ik bleef thuis met Jack (vanwege mijn hernia) en ook Jack werd op dat moment gloeiend heet. Ook hij werd heel erg ziek. Mijn man was om 00:00 uur pas thuis met Dean. Daarna volgden een aantal zeer zware dagen en nachten vol zorgen en onzekerheden. Voor mijn man zwaar maar voor mij en mijn gezondheid was dit echt killing.

Dean is er sinds vannochtend weer bovenop maar zijn broertje heeft nog wel koorts. Hoop voor Jack dat dit zijn laatste zieke dag is. Vind het zo vreselijk rot voor onze mannetjes. Je zou het zo van ze overnemen als dat kon.

Het was een week from hell (er zijn nog meer rare dingen gebeurd) Ik hoop dat aankomende week rustiger zal verlopen. Ik ga maandag naar de manueel therapeut en dinsdag moet ik naar de bedrijfsarts. Ik hoop dat ik daarna ff kan rusten want dit alles was niet best voor mijn rug.

Nou, meiden een heel verhaal (sorry)

Fijne zondag. Liefs Lynn.
 
jeetje meid wat moeilijk inderdaad om te zien dat je kids zo ziek zijn je je dan machteloos bent !
Hebben ze medicatie gekregen ? Overgenomen op kdv ? Goed dat je naar je gevoel luistert jij als ma weet en voelt het altijd beter . Hopelijk inderdaad vanmiddag laatste ziekte dag en zijn ze vanavond helemaal opgeknapt ! Jij ook veel beterschap en veel liefs xxxxx
 
Ach wat heftig, wat een schrik! Ik weet helaas maar al te goed hoe het is wanneer je kind zo ziek is suf wordt, niet meer reageert (en erger). Mijn maag draait steeds weer om bij dit soort berichten...

Ook ik hoop dat je een betere week zal hebben dan de afgelopen week, alledrie je mannen zich weer helemaal de oude gaan voelen en dat jij baat hebt bij de welverdiende rust en behandeling bij de manueel therapeut...

Sterkte!
 
ah wat verschrikkelijk..het is echt zo zielig als je mannetjes ziek zijn. Xilyano heeft ook al een keer een flinke griep gehad. Raar dat de arts jullie niet direct doorstuurde als hij zo een hoge koorts had en suf was. Ik hoop dat jullie allemaal snel beter worden! Veel suc6 bij de therapeut, hopelijk heb je er snel baat bij.
 
OOO vreselijk! Stijn was ook ziek, maar gelukkig niet zo ziek! Niet meer reageren en blauw worden gedver! Dan schrik je wel! Wat een verschrikkelijke week hebben jullie dan gehad...kon je d'r ook nog wel bij hebben! Hopelijk wordt het nu weer rustig!
 
Hee lieverds,

De jongens zijn koortsvrij maar hun hele ritme is naar de maan, willen s'avonds niet slapen. En maar huilen...dat doen ze echt nooit!!

Overdag is er niets aan de hand maar als ze dan om 19:30 uur in bed liggen, is het een drama. We zijn elke avond met ze bezig, zeker tot middernacht en dan slapen ze een uurtje en dan is het weer bal.
Mijn man en ik lopen echt op ons tandvlees inmiddels en ik.....ik zit er helemaal doorheen.

Gister bij de manueel therapeut geweest en in 1 woord: AUW!! ben echt geen mietje maar dat doet echt pijn. En als je dan ook nog niet kan rusten, dat doet mijn herstel geen goed. Als mijn man en ik 3 uur slapen per nacht, is het veel.

Ben blij dat onze jongens weer beter zijn maar snap echt niet waarom dat slapen opeens zo'n drama is, iemand de gouden tip??

Thanks. Liefs Lynn.
 
Terug
Bovenaan