Tyche in winkelwagen!

A

Anoniem

Guest
Gisteren met het nieuwe auto-stoeltje meteen gaan 'touren'. Boodschappen doen dus. Normaal nam ik Tyche dan in de maxi cosi mee maar nu gaat dat dus niet meer. Dus Tyche in het stoeltje van de winkelwagen. Nou ze was net de koningin in haar gouden koets. Ze zwaaide naar iedereen!!! En gillen van plezier. Ik schaamde me toch wel een beetje. Want het ging echt hard.
Opeens gaan haar handjes omhoog en begint ze echt heel hard te praten en krijsen. (schaam schaam schaam). Hoor ik een bekende stem achter me van iemand die bij ons werkt. Ze zei: "hee Tyche hoort mama niet wat jij zegt, dat ik hier loop" Dus ik draai me om, echt grappig dat Tyche dan al weet dat ze die kent.
Toen was er ook nog een mama met een heel klein baby-tje die hartverscheurend zat te huilen. ( de baby dan he duh)  Die moeder baalde echt en had het echt gehad. En wat doet Tyche als er andere kindjes huilen. Lachen en in de handen klappen.........

Ik heb vlug vlug alles gepakt en was blij toen we weer in de auto zaten. De volgende keer mag papa.

Ik heb nog noooooit iemand geërgerd om zien kijken omdat er een klein kindje zat te gillen van plezier (het wordt een ander verhaal als een iets groter kindje zit te gillen om z'n zin te krijgen). Ik zou me daar no way voor schamen! Wedden dat je veel mensen aan het lachen hebt gemaakt (ook al zie je het niet, mensen lachen vaak van binnen bij zo'n plezier-makende kleine).
Ik zou lekker morgen weer boodschappen gaan doen. Laat 'r de wereld maar vertellen dat ze er is hoor!
LiefsNelleke

Ik wilde eigenlijk precies hetzelfde schrijven als Nelleke... ik vind het altijd fantastisch als mijn eigen kind, maar ook andere kinderen, gillen van plezier! Het werkt zo aanstekelijk! Lekker laten gillen dus joh!

Hoi,

Chelsey doet dit ook, en ik vind het dan ook echt een uitje om met haar boodschappen te doen!! Ik heb op het laatst ook wel zoiets van mag het iets zachter en dan helemaal als er moeders met kinderen lopen die alleen maar aan het huilen zijn...maar aan de andere kant geniet ik er echt van, en mag idd heel de wereld weten dat mijn meisje zo vrolijk is, hihi. Dus er gewoon lekker van genieten zou ik zeggen!!

Groetjes Elise

nou, inderdaad, lekker van genieten!
ik vind het leuk als Merel zo heerlijk enthousiast is in het winkelwagentje. Okeej, je trekt heel wat bekijks..hihiihi. Maar ik krijg alleen positieve reacties van mensen dan!
beter dan dat ze gaat zitten huilen en brullen, dan voel ik me niet op mijn gemak!

dus de volgende keer....

Ik kan er enorm van genieten als Tess zo zit te gieren in het karretje. Dus gewoon lekker genieten.

Groetjes sandra

Ik vind het zelf ook niet erg hoor dat ze plezier heeft maar iedereen kijkt je aan!!!!
Maar idd beter dan huilen!

Lyanne is ook zo'n aandachttrekker! Vindt het echt het einde om boodschappen te gaan doen. En owee als niemand niet reageert, dan wordt ze heel boos! Maar ze windt nu eigenlijk iedereen al om die kleine vingertjes van d'r! Lekker ding!

Terug
Bovenaan