Tyche=proefkonijn!!

A

Anoniem

Guest
Net gebeld door het consultatie bureau. De arts had een vraagje. Ze werden namelijk donderdag bijgeschoold over de oogjes van een baby. En nu hadden ze eigenlijk kindjes van verschillende leeftijden nodig waar ze dan de oogjes van mochten controleren.
Of ik misschien met Tyche zou willen komen....
Ik helemaal vereerd dat ze speciaal mijn meisje heeft uitgekozen.
(ssst, nee verpest mijn droom nu niet door te zeggen  dat ze gewoon een willekeurige map uit de kast hebben getrokken).
Dus dat gaan Tyche en ik donderdag doen!
Groetjes Kirsten

Hé, da's leuk! Veel plezier donderdag!
Enne ze hebben Tyche natuurlijk eruit gepikt omdat het zo'n leuke lieve meid is!!

Geniet lekker van je moment!

Groetjes,
mv Tijs

Ha Kirsten,

Ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaan doen dan (ze kan natuurlijk nog niet met een afgeplakt brilletje plaatjes benoemen haha)! We horen het wel!

En hoe was het bij de kapper? Je hebt me op een idee gebracht: ik zat gisteren ook met Sophie bij de kapper. Even een paar plukjes eraf, ziet er net wat gezelliger uit... Ze vond het wel best.

Groetjes
Susan

En nu ga ik echt aan het werk.....

Ik ben ook benieuwd ja. ach we zien wel..

Kapper was erg leuk maar het is nu niet echt een denderend verschil. Maar het is achter wat rechter geknipt en een beetje een model erin zeg maar.

Leuk dat ik je op een idee heb gebracht!

Hiya kirsten,

haha natuurlijk hebben ze niet zomaar een willekeurige map uit de kast getrokken!!
Voor dit soort testen hebben ze de juiste babies nodig en uiteraard is jouw Tyche de juiste baby!!! :)

ajuus, ilja

Terug
Bovenaan