Tyche.. update!

A

Anoniem

Guest
Tyche is 1 jaar geworden gister!!
Ze zegt het zelf ook al luid en duidelijk: "eenjaa!"
Veel, te veel, kadootjes gehad maar met als topper wel haar driewieler. Ze zit er in als een koninginnetje en zwaait naar iedereen.

Maar, ons Tyche gaf ons zelf ook nog een kadootje.
Toen we gisteren thuis kwamen. We hadden haar feest in ons nieuwe huis gevierd. Dus toen we thuis kwamen in ons oude huis, ging Tyche met papa nog even foto's op de computer kijken en toen kwam een foto van haar voorbij en riep ze heel hard: TYCHE!!!
En dit een paar keer na elkaar. Vandaag ook weer heel vaak. We zijn zo trots op haar.
(een paar keer zei ze ook: "Tiete" dus dat moeten we nog wel even bijschaven)

Al met al een leuke dag en een lief meisje gehad. Ook een lieve man die het huis echt feestelijk had versierd.. foto's volgen!
Groetjes Kirsten

up..... ik verwachtte eigenlijk wel reactie want ik ben zooooo trots

Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffffff
Jeetje, echt super zeg!
Stef zegt af en toe ook ineens "ef" Als ie zichzelf in de spiegel ziet bijvoorbeeld....
Oh als ik er alleen al aan denk....smelt!!!

Liefs Annet

sorry ik had hem al wel gelezen maar toen ging de telefoon en dus vergeten te reageren.

Maar super zeg dat ze haar naam zegt, Tess hoor ik ook af en toe tiesje zeggen (of ik wil het graag horen)

Maar ik ben benieuwd naar de verjaardagsfoto's
Liefs sandra

Tuuuuuuuuuurlijk ben je trots en komt er reactie!!! Wat lief zeg, haar eigen naam. Zo stoer en aandoenlijk tegelijk. Zucht, met recht weer trots........
Sophie zegt alleen maar IJs (= gijs), want daar is ze geloof ik verliefd op haha (ook als ze een schaapje ziet, een poes, een hond, het maakt niet uit: druk wijzen en   IJs roepen en kijken of hij het ook ziet).

En nu snel doorkomen met die foto's hoor! Ben benieuwd!!
En was je  moeder er nog bij kunnen zijn?

Groetjes
Susan

Oh, geweldig, volgens mij moet je helemaal gloeien van trotsheid!( Hihihi of van schaamte bij die tiete) Nee het lijkt me echt fantastisch om te horen! Wees er maar lekker trots op!

Groetjes Hanneke

Hartstikke goed zeg, erg leuk dat ze dat doet en ach die paar kleine taalfoutjes komen er wel uit hahaha.

xx Elly mv Yari

Het was ook maar een grapje hoor van die 'reacties gevraagd'.
Maar ben wel heel trots en ze is ook zo leuk/lief en schattig hihi.
Op de school van haar broer en zus is ze ook al bekend.
We wonen in een klein dorpje en bijna alles vriendjes en vriendinnetjes gaven Tyche vandaag een handje toen ze op haar nieuwe fiets Hessel en Evy ging ophalen.

Ik vind de 'ef' van Stef ook heel leuk.
En de 'ijs' van Sophie ook.
Ze houdt echt veel van haar broer!!

Terug
Bovenaan