Tygo 6 maand hoeveel slaap overdag?

Hallo dames,

Hoe gaat het met jullie, hier heb ik het enorm druk, twee kinderen en ik werk voor 20 uur in de week, dus ik lees wel mee, maar ik reageer weinig.

Toch ben ik benieuwd hoeveel jullie kindjes slapen?
Met de nacht er bij gerekend.Ik zag staan dat een kindje van 6 maand nog max 12 uur slaap, Tygo slaapt nog wel meer hoor bij jullie ook?

en wat is jullie schema op moment.Bij ons wisselt het nog wel eens, ligt er aan tot hoe lang hij smòrgens slaapt.hier een schema wat het meest voor komt.

7:00u fles 200 cc
10:00u fruithapje
11:00 fles 200cc
15:00 fles 200cc
17:00 groente met aardappel en vlees
19:30 fles 210 cc met vier schepjes rijstebloem.

Wij mochten ook al over stappen op bambix, maar dit hebben we nog niet gedaan, omdat ik eerst de rijstebloem op wil maken.
Alleen het verschilt qua tijden nog wel eens soms na het groente hap wil hij nog een fles en dan krijgt hij later nog een keer een fles en dan zit hij wel op 5 flessen.
Hoe doen jullie dit en geven jullie al andere drinken/

Groetjes Willy

Lotte slaapt 's nachts al zo'n 11 tot 12 uur, van 19:30 uur tot 7:15 uur. Dan slaapt ze 's ochtends zo'n anderhalf uur en 's middags ook nog twee keer ruim een uur.

Ons schema, voor zover we die hebben, komt aardig met die van jou overeen Willy. Behalve dan dan ik borstvoeding geef, dus geen idee heb hoeveel hij drinkt. Hij slaapt 's nachts van 20:00 tot 5:30 en overdag 2 x 1,5 a 2 uur. Ook nog wel eens rond 16 of 17 uur 3 kwartier lang

Mare slaapt snachts 12 uur, en overdag ongeveer 2 keer 2 uur.
haar voedingsschema

700 fles pap (bambix fijne granen)
900 fruithap
1130 broodje en fles
1500 koekje en sap
1700 warme eten en toetje
1930 fles

Mare is volgende week 7 maanden

eeyy

Viviënne slaapt van 20.30-6.30 of 7.30 (afhankelijk of we moeten werken of niet). 's ochtends slaapt ze een uur tot anderhalf uur en ;s middags ook. Af en toe slaapt ze ook begin van de avond nog in de box.
Het schema wat we hadden was als volgt:
7.00/7.30 pap
11.00 fles 200 cc
13.30 fruithapje
15.00 fles
17.00/17.30 groentehapje
20.00 fles

Vandaag bij cb geweest en we mogen nu ook broodkorst en toetje geven en we mogen de flessen afbouwen naar 2 flessen. Dus nu moeten we het schema even aan gaan passen :)

Bij ons gaat het ongeveer zo:

6.30 wakker en borstvoeding
8 uur naar bedje
10u wakker fruithap
11 uur fles 200 cc
12 uur slapen
14 uur wakker rijstwafeltje
15 uur fles 200cc
16 uur slapen
17.30 uur wakker
18 uur groente hap
18.30 douchen
19 uur borstvoeding en naar bed

het kan een half uurtje verschillen. Nu nog 3 slaapjes van 2 uur, maar we gaan langzaam aan al over naar 2 slaapjes van 3 uur. Die laatste slaat ze heel vaak al over of het is maar een half uurtje.

Sylvan slaapt overdag best weinig. Heef thij eigenlijk altijd al gedaan. Hij huilt niet, maar ligt dan lekker te spelenin de box.

Ons schema ziet er ongeveer zo uit:
7 uur fles 200cc
11 uur fuithapje
12uur fles 200cc
17 uur fles 200cc
21 uur papfles
Meestal slaapt hij 's ochtends nog een half uurtje en 's middags een half uurtje. We geven nog geen groentehapje, maar willen daar binnenkort wel mee beginnen. Sylvan is sinds gisteren 6 maandjes oud.

Tieme slaapt"s ochtends vaak zo'n 1 1/2 uur en vaak 'middags nog wel zo'n 2 1/2 maar hij eet vergeleken met jullie kinderen ook weinig lijkt het die flessen van 200 cc gaan er hier echt alleen 's avonds voor het slapen gaan in en ook niet altijd meestal maar zo"n 165 cc Dus hij krijgt op een dag meestal zo'n 5 flessen van 165 cc Groente en fruit vndt hij nog niet echt geweldig dus dat wil hij ook niet elke dag hebben hij is dan ook nog geen half jaar dus hoef nog geen bijvoeding te hebben maar goed ...Maandag weer naar het cb!

Terug
Bovenaan