Tygo eet z'n bed op.....

A

Anoniem

Guest
Tot mijn grote schrik zag ik vanavond ineens het volgende:

Even een verklaring: dit  is de voeteneind-rand van  een bed die we kochten ZONDER BESCHADIGING!!! Tygo bijt wel vaker op de boxrand en op de (knetterharde) salontafel. Maar dit had ik niet eerder gezien. Geen wonder dat z'n ondertandjes zo scherp zijn. Misschien stamt hij wel af van een cavia ofzo... Die scherpen hun tandjes toch ook aan van alles?

Groetjes happyM.

sorry... ik typte "een bed" maar het is dus zijn EIGEN bedje

Het eerste wat bij me opkomt is :   Krijgt Tygo wel genoeg te eten ? Jeetje wat een heerlijke knager ben jij zeg !!

Ik wens je mama heel veel sterkte met de rest van de meubels.....

Haai!

Wat toevallig zeg! Wij hebben de naam gemeen en onze koters nu ook iets zie ik!
Thomas vreet ook zijn bed op! Ziet er niet uit.... We gaan er maar van uit dat het bed tegen kinderkwijl bestand is en dat de verf niet mega-gevaarlijk is of zo... het smaakt hem best want hij "eet" vrolijk verder aan zijn bed. Van de week dacht ik dat ie naar mijn hand zat te hengelen, dus doe ik mijn hand iets dichterbij zodat ie erbij kon. Ging ie eerst heel lief vrijen met mijn hand om er vervolgens een venijnig hapje van te nemen!!!

-X- marieke

Hihihi, nouik sprak vanavond nog even met Denise (Sunyra) en haar zoontje doet dit dus ook... Schijnt lekker te smaken denk ik...

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan