Tygo morgen voort eerst naar de gastouder snif snif

Pfffff Tygo gaat morgen "wennen" bij de gastouder. Eerst een ochtend en volgende week nog een middag. 2 januari ga ik weer aant werk, dus voor die tijd moet hij een paar keer zijn geweest. Nu is die gastouder al 10 jaar een vriendin van mij, dus ik ben heeeeel blij dat ik haar ken, haar huis ken, de overige kindjes ken en dergelijke. Toch valt het me zwaar. Tygo naar iemand anders brengen, terwijl niemand zo goed voor hem kan zorgen als ik..... (denk ik dan maar... moederinstinct) Pffff morgen om deze tijd heb ik hem gelukkig al weer terug...
Groetjes happyM.

Meis het zal allemaal best goed komen. Volgens mij is het alleen maar heel gezond dat je blij bent als je weer bij hem bent.
Noemen ze dat nou liefde.......... hihi ik ben ook zo'n type hoor. Als m'n man op trainingskamp ging met de voetbal, voelde ik me een heel weekend ellendig. Alleen in dat grote bed, alleen eten, jakkie en dan kwam hij thuis (na 1 nacht weg geweest) en dan leek het of hij zes weken op vakantie was ofzo, pffffffff

Succes! en ook met werken weer natuurlijk

Groetjes pauline

Tijn is vanmorgen voor het eerst wezen wennen bij de oppasmoeder. Het is allemaal goed gegaan en ik ben wezen shoppen. Ik kon alleen helaas niets vinden. Ik had Tijn om 10.00 uur weg gebracht en ik zou hem om 13.00 weer ophalen, ik stond natuurlijk alleen al om 12.45 weer op de stoep. Tijn was druk aan het lachen en had het helemaal naar zijn zin, al met al een goed gevoel er aan over gehouden.
Succes morgen,

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan