Tygo vanmiddag in de tuin WATERPRET (filmpje)

Hoi allemaal
Hier even een filmpje van vanmiddag. Wat was het warm zeg. We hebben de tuin op het zuiden en tussen de beschutting in de zon, kon de temperatuur behoorlijk hoog oplopen. Tijd voor wat afkoeling!!!

klik hier

Hahahaha hij had zo'n lol !!
Groetjes happyM.

Leuk filmpje hoor! En wat een waterparadijs heeft Tygo in de tuin zeg. Heerlijk.
Wieteke moet nog even wachten op haar zwembadje, want we zijn met de tuin bezig en hebben het gras eruit gehaald. Nog 2 weken en dan gaat het er weer in. Kan me ook echt verheugen op haar waterplezier. Ze maakt zichzelf nu continu nat met haar gieter!
Geniet lekker van het mooie weer met Tygo!

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Hiya!

Hahaha geweldig zoals ie telkens echt het water induikt! Bolle buikie eerst en...plons! En dan die gilletjes, hihihihihi klinkt alsof ie het water een beetje koud vond af en toe. Helemaal zomers zo'n filmpje.

Ajuus, ilja

Hey!

Ziet er gezellie uit zeg! En wat een leuk badje! Interresanter als de schelp die thomas heeft in ieder geval... En wat een heerlijk jong zeg, vol op zijn pensje ploffen, de die hard!!

Kus, je naamgenoot!

joh wat een gaaaaaaaaf bad!

ik moet zeggen dat, hoe warm het ook is,/was, ik er geen moment aan heb gedacht om een badje op te zetten , vind het maar raar deze tijd van het jaar, wat een ontaarde moeder ben ik toch ppffff
gelukkig heeft Ivar vanmiddag heerlijk bij mijn schoonouders op het balkon gepoedeld!

liefs Jenneke

Hoihoi,
Ja wat een schattig zwem-paradijsje heeft hij hè? Mijn ouders hadden die ooit eens ergens bij gekregen, of gewonnen ofzo en hadden hem op zolder staan. Hij zat nog in de doos, en met dat warme weer kreeg ik toch de kriebels om hem maar eens op te blazen (met de mond  pffff).
Het zwembadje ligt er los in, maar je kunt er rondom ook water indoen. De palmboom (die hij steeds water geeft) kan sproeien als je er de waterslang op aansluit. Om de cactus kun je ringwerpen. Er zit een basket bij om ballen door te gooien en dat doorzichtige ding aan de voorkant ben ik nog niet helemaal uit wat dat is hahahahaha..

Hij heeft er in ieder geval heeeeeel veel plezier mee.

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan