Tzatziki eten

<p>Hoi,</p><p>Ik ben net 5 weken zwanger. Volgende week gaan wij op vakantie naar kos voor 2 weekjes. Ik zit alleen een beetje met het eten. Weet iemand hoe het met de tzatziki in Griekenland zit? Mag ik dit gewoon eten of is het beter om te vermijden?</p><p> </p>

Ik heb het niet gegeten tijdens mijn zwangerschap, maar was misschien ook te voorzichtig.
De yoghurt moet gepasteuriseerd zijn en niet vers volgens mij. De vraag is of je dat kunt nagaan.

Ik heb een app gedownload over eten, dat heet zwangerschaps-voeding. Hierin vultieme je het gerecht / ingrediënt in en dan zie je gelijk of je dat wel / niet mag of dat het met bepaalde voorwaarden is. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap en veel plezier op vakantie ?

Hoi Wila,
Dank je wel! Ik heb de app inderdaad ook. Hier in Nederland mag je het gewoon eten geloof ik. Het gaat me alleen om de tzatziki in Griekenland omdat ik niet weet hoe deze bereid wordt :(

Dat weet je met t meeste eten niet in t buitenland toch?  Als ze de sla wassen met kraanwater kan t ook al niet goed zijn.  Of de ijsblokjes.
Gewoon lekker van genieten. En opletten met de standaard dingen die je niet mag rood vlees roof vissen etc etc. 
In Italië heb ik ook parmazaanse kaas gegeten aantal keer. En rode tonijn... niet zo handig dat laatste maar niet bij stil gestaan. 

Dat weet je met t meeste eten niet in t buitenland toch?  Als ze de sla wassen met kraanwater kan t ook al niet goed zijn.  Of de ijsblokjes.
Gewoon lekker van genieten. En opletten met de standaard dingen die je niet mag rood vlees roof vissen etc etc. 
In Italië heb ik ook parmazaanse kaas gegeten aantal keer. En rode tonijn... niet zo handig dat laatste maar niet bij stil gestaan. 

Terug
Bovenaan