A Anoniem Guest sep 20, 2007 #3 We hebben hem hier dus ook, maar kan hem op de foto niet vinden Ik ga nog even zoeken
A Anoniem Guest sep 20, 2007 #4 sorry kan geen foto vinden.... maar tik bij google K..hond en je krijgt LEARNING PUPPY!!!!! je bent blij en je weet het klap klap klap... je bent blij en je weet het en een ieder kan het zien je bent blij en je weet het klap klap klap IK HOU VAN JOU!
sorry kan geen foto vinden.... maar tik bij google K..hond en je krijgt LEARNING PUPPY!!!!! je bent blij en je weet het klap klap klap... je bent blij en je weet het en een ieder kan het zien je bent blij en je weet het klap klap klap IK HOU VAN JOU!
A Anoniem Guest sep 20, 2007 #6 oke eerlijk is eerlijk voor de kids best leuk, maar als die al 3 uur op bed liggen en dat beest begint weer te wouwelen is hij verschrikkelijk!
oke eerlijk is eerlijk voor de kids best leuk, maar als die al 3 uur op bed liggen en dat beest begint weer te wouwelen is hij verschrikkelijk!
A Anoniem Guest sep 20, 2007 #7 Esther dat méén je niet!!!! Even naar Marktplaats hoor, daar staan er zat op!!! Ik heb trouwens de muziekstoel via MP!!!
Esther dat méén je niet!!!! Even naar Marktplaats hoor, daar staan er zat op!!! Ik heb trouwens de muziekstoel via MP!!!
A Anoniem Guest sep 20, 2007 #8 Boven ben je boven, Beneden ben je beneden, Wanneer je halver wege bent, ben je niet boven en niet beneden! Wat een slimme stoel toch hahahaha! Ik ga wel even kijken hihi (was eigenlijk een grapje)
Boven ben je boven, Beneden ben je beneden, Wanneer je halver wege bent, ben je niet boven en niet beneden! Wat een slimme stoel toch hahahaha! Ik ga wel even kijken hihi (was eigenlijk een grapje)