ubdate van mij, fleur hoe is het met jou iui??

hallo meiden.

eventjes op date vanmij. vrijdag het zh maar weer gebeld g maandag heen voor een echo. en dan gaan we voor poging 7 iui aan de gang. Wel meteen aangegeven dat we info enz willen over ifv.
Nu was er toevallig een plekje vrij in november dus dat meteen maar vast gelegt voor ons.
we mogen numaandg de 15e voor een intake komen.
We hopen het niet nodig te hebben maar ja uit voo zorg doen we het wel alvast.

fleur hoe is het met jou echo en iui afgelopen??

iedereen nog een prettige zondag, echt eeen weer om binnen te zitten met dit sner weer bah.
xxxxxxxx natas

Hallo dikkidik,

Waarom ben jij nu gestart aan 7de iui dan?
Je krijgt er toch maar 6 vergoed?
Is dit je laatste iui voordat je start met ivf.
Ik hoop uiteraard dat deze poging raak is.
Wij moesten helaas wel doorstromen naar ivf,maar ben nu wel na derde poging 9,5 week zwanger.

Succes!!

Gr Suusje

he suusje.

wij mochten een 7e iui omdat ze in het zh een keerte een foutje hadden gemaakt en we wel de iui door hadden laten gaan, vond de arts het wel schappelijk dat we een iui extra kregen. Dus we houden moed maar wij gaan ws ook door naar ifv. jij was dus na de 3e poging zwanger, gefelciteert , tegek ik hoop dat ik dat ok snel enz mag schrijven,
Vraagje ik lees vaak dat je geloot moet worden voort ifv hadden jullie dat ook???

xxxx

Oke dan begrijp ik het.
Ja eindelijk na bijna na 4 jaar dokteren zwanger.Inderdaad onze derde ivf pogingen.Ik heb daarvoor ook iui gehad.
Is nog steeds onwerkelijk hoor.Dacht ook vaak als ik weer las van iemand die zwanger was ''komt het ooit voor ons'' maar blijf hoop houden.
De kansen met ivf zijn wel groter dan bij iui.
Nee hoor ik hoefde niet uitgeloot te worden.Kon maand na laatste iui direct starten met ivf.

Gr Suusje

hoi dikkiedik,
morgenochtend moet ik voor de eerste echo van IUI 1 (cyclusdag 11)
Ik vind het wel spannend hoor,alles is nog nieuw voor me,
gelukkig heb ik geen bijwerkingen van de Gonal.\
helaas is de echo niet bij mijn eigen gyn,maar goed dat is niet anders.

Wel grappig,hebben we misschhien wel op dezelfde dag IUI

groetjes Fleur

he fleur.
ik heb vandaag mijn echoi gehad om te kijken hoe het van binnn was na de mestruatie en hoe het met mijn cyste was.
Alles was goed, ik mag vlwk weer terug kom en en dan ws heb ik dan vlgw woe de laaste iui.
En jij hoe was de echo?? hoeveel eitjes haden magje woe voor iui.? dan ben je een wk voor me kunnen we elkaar steunen en begeleiden.

Ik heb elke keer een andere gyn, had eerst een hele leuke maar die is weggegaan gaa huisarts worden. Erg jammer was spontaan, ontspanenn en open. en dieik nu iedere keer heb zijn wat stuger enz. Maar niks tegen te doen.

Nu ook weer een stuggere gehad was ook niet zo tegen me dochtertje die ik mee had. krijgen nu ook nooit meer de uitslag v sperrma vd vorige mnd bij die leuke wel.

Suusje. ooo wat lekker dat je metee door mocht gaan, daar hoop ik dan ook maar op. Ja kan begebrijpen dat het onwerkelijk is. Zla ik ook hebben als het tegen die tijd zover is. Zijn nu bijna 3 jr bezig.
Dat met een zwangere heb ik nu ook. zijn e weer genoeg zwangere in de omgeving, erg moeilijk soms.

xxxxx

Terug
Bovenaan