A
Anoniem
Guest
Moest eigenlijk vandaag ongi. worden. Maar werd t niet. Nu was ik met mn zoontje van 2,5jr. bij k.v. en wilde vast een test kopen voor over een paar dagen. Maar omdat ik niet te lang met die test in mn hand wilde staan heb ik er snel twee gepakt. Bij mn andere boodschappen in t mandje gemikt en afgerekend. Thuis bleek ik dus over vier testen te beschikken. En omdat ik nog niet ongi ben en ook geen gevoel heb dat ik dat morgen wordt, heb ik een test vast gedaan. Dus urine in een schoon potje. Test staaf er 5 sec. in, een minuut gewacht....en en verscheen een +. De horizontale straap was heel duidelijk, de verticale vaag. Maar dat zou sowieso ZWNAGER betekenen! Heb ook al enige dagen gevoelige borsten en een enorme zeurende kramp in mijn bekken en onderrug. Ik zit dus alleen met die test. Ik durf er helemaal niet vanuit te gaan. Vind t zo vroeg om te testen de eerste dag dat je eigenlijk ongi moet worden. Maar een + is een + volgens de CB bijsluiter. Of ik nu vast blij mag zijn? Ben eerder in de war....
Mn man vertel ik nog even niks.....
Zal nog van me laten horen hier.
Liefs Lina
Mn man vertel ik nog even niks.....
Zal nog van me laten horen hier.
Liefs Lina