uh...ik geloof dat ik echt zwanger ben

A

Anoniem

Guest
Moest eigenlijk vandaag ongi. worden. Maar werd t niet. Nu was ik met mn zoontje van 2,5jr. bij k.v. en wilde vast een test kopen voor over een paar dagen. Maar omdat ik niet te lang met die test in mn hand wilde staan heb ik er snel twee gepakt. Bij mn andere boodschappen in t mandje gemikt en afgerekend. Thuis bleek ik dus over vier testen te beschikken. En omdat ik nog niet ongi ben en ook geen gevoel heb dat ik dat morgen wordt, heb ik een test vast gedaan. Dus urine in een schoon potje. Test staaf er 5 sec. in, een minuut gewacht....en en verscheen een +. De horizontale straap was heel duidelijk, de verticale vaag. Maar dat zou sowieso ZWNAGER betekenen! Heb ook al enige dagen gevoelige borsten en een enorme zeurende kramp in mijn bekken en onderrug. Ik zit dus alleen met die test. Ik durf er helemaal niet vanuit te gaan. Vind t zo vroeg om te testen de eerste dag dat je eigenlijk ongi moet worden. Maar een + is een + volgens de CB bijsluiter. Of ik nu vast blij mag zijn? Ben eerder in de war....
Mn man vertel ik nog even niks.....
Zal nog van me laten horen hier.

Liefs Lina

hallo leuk meid , een + is een + he!!! en jij hebt nu gewoon geluk dat het snel te zien is soms niet maar ja cb testen zijn natuurlijk wel betrouwbaar!!! dus.......
proficiat!!!!!! heel veel geluk en geniet ervan ,
                                                    xx wendy

he hallo gefeliciteert, zo als depri zegt +=+ het kan kloppen dat die vaag is omdat je nog weinig hormonen hebt , ik zal als ik jou was gewoon w8 en als je nog twijfelt doe je na 2 weken weer een test, ik zou me geen zorgen maken en twijfelen , als je niet langer wil w8 zou ik zeggen meis bel je HA en maak een afspraak.

Veel plezier en ik hoop dat je ons laat weten hoe het gaat.

Greetz suzette

ohhh MamaLina dat is geweldig Nieuws!!! Nou ik denk dat je der gewoon vanuit kunt gaan dat je zwanger bent hoor!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!

Liefs mij

Ja hoor je bent gewoon zwanger!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd hoor!!! En misschien over 2 daagjes nog een testje, misschien dat de streep wat duidelijker wordt!!!
xie maantje

Hey.

Nou meid, ik denk toch ook dat je echt zwanger bent hoor.
Een vriendin van mij die had op de dag van haar NOD een test gedaan en die gaf ook een vage +.
Die is dus echt zwanger hoor en moet bijna bevallen, dus VAN HARTE GEFELICITEERD. Geniet ervan.

Groeten van Miena.

hoi mamalina

GEFELICITEERD MEID!!! je bent hardtikke zwanger. Wat ben jij gezegend dat het weer in een keer gelukt is!!!!!!
Ik las dat je van je zoontje niet positief testte maar toch al 3 weken overtijd was. Deze keer is het dan wel gelukt!

geniet ervan!

xxx Puckylief

Hoi mamalina,

Gefeliciteerd!!!! Geniet ervan. + = +

Groetjes Mylene

Terug
Bovenaan